Baja California Sur Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Catedral La Paz Poeng fra gjester: 8,8

«Rent på rommet og generelt på hotellet. Rommet lå ikke ut mot kirken så vi hørte ikke mye til kirkeklokkene. God valuta for pengene siden det var utenfor sesong. God plass i garasjen.»

• Paradisus Los Cabos All Inclusive Poeng fra gjester: 9,6

«Kjempefine og romslige rom. Vi var fire som hadde booket to juniorsuiter, oceanview. Store, myke senger og minibar Og mulighet for roomservice inkludert. Ved ankomst fikk vi ved forespørsel connecting rooms. Vakre omgivelser, fine og rene fasiliteter. Personalet var hands-on og man følte seg hele tiden vel ivaretatt. All-inclusive var absolutt verdt pengene; flere restauranter å velge mellom som ikke er kjipe buffeter som man forventer av all-inclusive, derimot er valgene blant annet gourmet-retter og teppanyaki og bredt utvalg alkohol og drikke. Ved bassenget er det en poolbar og en snacksbuffet som inneholder meksikanske småretter og tilbehør til tacos. En drosjetur til sentrum tar ca 10-15min og koster rundt $30 hvor man kan finne souvenirer til svært billig penge (styr unna souvenirbutikken på hotellet da det koster ti ganger mer enn i sentrum).»

De 20 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Baja California Sur

basert på 1 195 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com