Balatonmeer Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel La Riva Beoordelingsscore: 10,0

“Wij waren hier 4 dagen na 4 dagen Boedapest. Perfecte combinatie om uit te rusten na de citytrip. De ligging tov het meer is top. Het hotel heeft ligstoelen die je mee naar het meer neemt. Je ligt dan aan het water, op privestrand, op een grasveld met trapjes die over de stenen het water in gaan. Je staat dan op zand. Aangenaam zo. Onze kamer, aan de zijkant, had een mooi terrasje met zicht op het meer. Wij hadden voor ons 2 een 3 persoonskamer. Veel ruimte dus. Proper. Goed bed en goede badkamer. Heel vriendelijk personeel. Goed ontvangen. Het eigen restaurant, waar je 10% korting krijgt, is zo goed dat we elke avond daar gegeten hebben. Topchef. Vriendelijke kelners. Heel goed en uitgebreid vers ontbijt. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten. Ook nog mooie welness ter beschikking. Wij waren er in de 1ste week van september. Niet alle horeca was meer open, maar er was nog genoeg leven. Niet doods zoals sommigen schrijven. Ik vond het net aangenaam zo. Geen drukte. ”

• NaturMed Hotel Carbona Beoordelingsscore: 8,3

“Het eten was lekker, je kon goed parkeren op de privé parking. Zeer netjes. ”

• Aragda Apartman Beoordelingsscore: 10,0

“Het appartement was helemaal fonkelnieuw. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en er stond jus d’orange en water klaar.”

• Akadémia Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was super! Het personeel was heel vriendelijk. Spraken Duits en Engels. Kortom een super verblijf!”

• Mala Garden Design Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“We werden onmiddellijk door twee vriendelijke personeelsleden ontvangen. Na een verwelkomingsdrankje werden we naar onze kamers begeleid. We waren vanaf de eerste seconde blij verrast...mooie grote gezellige propere kamer met zicht op het meer. Welkomsdrankje en koekje op de kamer, gratis massage, gratis drank en gebak...wat werden we verwend de 4 dagen dat we er waren. Na een grote wandeling in Siofök zijn we echt van overtuigd dat dit het mooiste en beste hotel is. We hebben echt genoten en gaan zeker terug.”

• Hotel Historia Malomkert Beoordelingsscore: 7,1

“Comfortabele kamer en prachtig uitzicht”

• Hunguest Hotel Bál Resort Beoordelingsscore: 9,6

“het ontbijt was heerlijk alles erop en eraan, en het avond eten ook,de bar gezellig en vriendelijk personeel,dit is een aanrader grts”

• Lotus Therme Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8,8

“de baden”

• Bonvital Hotel Hévíz Adults Only Beoordelingsscore: 9,2

“Goed ontbijt en diner”

• Hotel Astoria Beoordelingsscore: 4,6

“De ligging en locatie van hotel Astoria Ons ongenoegen bij terugkomst kenbaar gemaakt bij Booking.com. en de communicatie met Booking is prima verlopen. Booking heeft de accommodatie gesproken en zij herkenden zich niet in ons verhaal en foto's ??? Booking heeft ons een klein voorstel gedaan en vonden wij een prima oplossing. wij waren niet op geld of iets anders uit, maar willen onze ervaring delen, en dat stelde Booking zeer op prijs”

De 30 beste hotels in: Balatonmeer

gebaseerd op 56.305 hotelbeoordelingen op Booking.com