Banff National Park Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Douglas Fir Resort & Chalets Beoordelingsscore: 8,3

“Grote kamer met uitgebreide keuken, zelfs met oven en vaatwasser. ”

• Banff Park Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamers, heerlijke bedden. Garage onderhotel, warme auto perfect met winterweer. Vriendelijk personeel. Goed internet.”

• Inn of the Rockies Beoordelingsscore: 10,0

“Vrijheid achterzijde lekker zitje buiten helaas hadden wij sneeuw maar als het weer mooi is...”

• The Crossing Beoordelingsscore: 6,7

“De ligging halverwege de Icefield Parkway is ideaal voor een overnachting. Lekker gegeten in het restaurant.”

• “Ruime kamers en optimale uitrusting. Zeer handige wijze van automatisch inchecken.”

• Brewster's Mountain Lodge Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel midden in centrum, met parkeergelegenheid. Comfortabele kamer, goed bed, fijne badkamer.”

• King Edward Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“We kregen een gratis upgrade naar een hele mooie grote kamer met een kingsize bed. Het hotel heeft een super locatie, je zit middenin het centrum van Banff. Bij het inchecken zijn we goed geholpen, de medewerker heeft ons vanalles vertelt over Banff en we kregen een plattegrond mee. Daarnaast is parkeren van 4:00 PM tot 04 PM de volgende dag gratis, dus hier waren we geen extra kosten aan kwijt.”

• Banff International Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Ik kwam laat in de avond aan wat geen probleem was: even douchen, een biertje gedaan en toen te bed. Het ontbijt was simpel maar voldoende: brood, melk, thee, koffie etc. aanwezig. Uitchecken was zo gebeurd.”

• HI-Banff Alpine Centre Beoordelingsscore: 7,5

“Prima locatie, rustieke uitstraling.”

• Baker Creek Mountain Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Ontvangst met een persoonlijke boodschap op de kamer. Het sterkste punt van dit resort is de fantastische ligging aan de rivier. Ideaal voor rustzoekers. De vuurplaatsen buiten die je zelf mag branden. Brandhout blokken in ruime mate aanwezig. De appartementen zijn voorzien van een gashaard. Lake Louise, met winkels, ligt dichtbij. Personeel van de receptie en de bistro zijn zeer vriendelijk.”

De 30 beste hotels in: Banff National Park

gebaseerd op 62.927 hotelbeoordelingen op Booking.com