Bangli Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Black Lava Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Het uitzicht ”

• Bunbulan Hill Hostel Beoordelingsscore: 5,0

“Ligging van de accomodatie tov mijn doel om in die regio te zijn”

• Lakeside Cottages Beoordelingsscore: 4,2

“Locatie was goed”

• Bunbulan Hill Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Wij kwamen er voor de beklimming van de Mount Batur. De eigenaar organiseert een speciale tour de berg op en af. De meeste tours gaan enkel op en neer. Onze tour was aan de ene kant er op en aan de andere kant er af. Ontbijt tijdens de wandeling inbegrepen op een rustige plek (gidsen koken op de warmtebronnen van de vulkaan). Schitterende tour. 2 jonge goede gidsen mee. Echt een aanrader. Het hostel ligt wel achteraf, maar is heel gezellig en relaxed en voordeel: bijna aan de voet van de Mount Batur. Heel fijn en gezellig personeel. Wij hebben heel erg genoten. Mooie kamer (wij hadden een kamer met eigen badkamer), maar gezamenlijke badkamers ook heel netjes. ”

• Batur Volcano Lodges Beoordelingsscore: 7,1

“De service en het personeel was top! Ontbijt op bed emeteen helpen met het regelen van hikes en taxi’s. Grootse plannen om binnenkort te gaan verbouwen, begrijpelijk dat t nu nog niet op en top was. Personeel maakt alles meer dan goed! ”

• N'jung Bali Camp Beoordelingsscore: 8,3

“De plek en de camping zijn geweldig mooi. De eigenaar doet alles voor je om het zo aangenaam mogelijk te maken. Hij vangt en maakt geweldige vis klaar op de bbq. ”

• Lakeside Cottages Beoordelingsscore: 8,8

“Super locatie, vriendelijk personeel, mogelijkheid tot boeken van de zonsopgang wandeling, zwembad met warm water. Bed sliep goed en uitzicht adembenemend”

• Caldera Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig uitzicht vanuit de kamer (vanuit het bed zicht op vulkaan Batur + meer)”

• Asli Bali Villa Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi zwembad in goed onderhouden tuin. Ruime kamer met grote luxe badkamer. Vriendelijk personeel. Hotel rustig gelegen op het einde van een doodlopende straat. Rijstvelden naast hotel. 2 mooie watervallen op wandel afstand. Eigenaar organiseerde dagtrip met goede uitleg. Vlotte bediening bij ontbijt en avondeten.”

• Black Lava Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Deze accommodatie is vooral geschikt als je van plan bent om één van de vulkanen op Bali te beklimmen. Wij sliepen in een tent, het was super! Prima comfort. Elektriciteit aanwezig en ook genoeg lampen in en rondom de tent. Het uitzicht is top en vooral het zwembad was geweldig, heerlijk warm, vooral als het s' avonds een beetje afkoelt. Zeker doen voor een nacht!”

De 10 beste hotels in: Bangli

gebaseerd op 1.937 hotelbeoordelingen op Booking.com