Batticaloa District Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Beni Beach Resort Beoordelingsscore: 8,8

“De tuin, de aardige mensen, 5 min lopen van het strand in woonwijkje. Strand voor ons alleen, wat verderop kwamen we wat locals en toeristen tegen.”

• Amethyst Resort Passikudah Beoordelingsscore: 9,2

“Ligging direct aan het strand, mooi zwembad, superschoon, mooi strand, heerlijk eten!”

• Amaya Beach Passikudah Beoordelingsscore: 6,7

“Prima locatie, lekkere strand en mooi opgezet hotel. Ontbijt was prima ”

• The Cove Pasikuda Beoordelingsscore: 3,3

“We sliepen onder een rieten dak, het verblijf had geen muren.”

• Laya Waves Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie kamer met verdieping voor de kinderen. Mooi zwembad Fraaie ligging aan de zee met weinig andere accommodaties in de buurt”

• Karpaha Sands Beoordelingsscore: 9,6

“Een van de mooiste plekken die we ooit hebben bezocht. Details van de kamers, lobby, beplanting. Er is met heel veel liefde nagedacht over het ontwerp van alles. De huisjes (super de luxe Afrikaanse tenten maar met houten vloer , airco super mooie tuin. Het is werkelijk een paradijs. Via een hobbelig half verhard zand pad ben je binnen 20 min met de tuktuk voor 800 roepies bij 2 dorpjes en een duikschool. Strand is schoon en de vissers op het strand vullen het plaatje aan. Ik kan iedereeen die een week wil relaxen met of zonder kids dit resort aanbevelen. De recensies met de min punten pakken ze heel snel op en verbeteren ze. ”

• Giman Free Beach Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Mooi resort met privéstrand. Leuk terras aan kamer met zicht op zee.”

• Amanda Beach Resort Beoordelingsscore: 8,8

“We verbleven hier een nacht. Vriendelijke ontvangst. Goede rustige ligging vlakbij rustig strand, Strand van Pasikuda met tal van activiteiten op wandelafstand. Hier ook diverse mogelijkheden om te eten. Lekker ontbijt; ruime kamer met goede airco. wifi was iets minder. Vrij recent hotel met nog lopende uitbreiding. ruim goed onderhouden zwembad”

• Riviera Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie omgeving, aan het water. Het zwembad was echt heerlijk. De service was vanaf het moment van ontvangst tot aan het uitchecken goed. Echt een mooie plek voor een tussenovernachting. Schoon!”

• Maalu Maalu Resort & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“Fantastisch hotel, heerlijk zwembad en direct aan een mooi strand. Medewerkers zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ruime kamers en gigantische badkamer. Echt top!”

De 5 beste vakantiewoningen in: Batticaloa District

gebaseerd op 405 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Batticaloa District