Beira Interior Sul Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

“De unieke locatie”

• Belmonte Sinai Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Hygiëne ”

• Hotel Estrela Da Idanha Beoordelingsscore: 9,6

“Alles uitstekend ook ontvangst en de vriendelijkheid van het personeel”

• Hotel Santa Eufemia Beoordelingsscore: 9,6

“We werden geholpen door heel vriendelijk personeel aan de balie. Alle info die we kregen was correct. We vroegen zelfs waar een goed restaurant was, men heeft ons naar de juiste plek gezonden. Super. Zijn er twee dagen na elkaar gaan eten. Het restaurant droeg de naam: Taberna Laranjinha.”

• Hotel Rural da Catraia Beoordelingsscore: 8,3

“De vriendelijkheid van de mensen.”

• Casa de Campo De Torneiros Beoordelingsscore: 9,2

“Ontvangst door middel van Brief aan de deur , sleutel onder de deurmat. Toplocatie , prachtige natuurlijke omgeving (wel nog sporen van de bosbranden te zien van 2017) Heerlijk ontbijt , zwembad boven op dak subliem . Zeer grote keuken ter beschikking , prachtige living. We hadden de kamer beneden met klein terrasje tussen de lavendel. Prachtig uitzicht .”

• Convento Da Serta Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk ontbijtbuffet met regionale producten en mooie kamers. Het onthaal is uitstekend. Receptie maakt tijd om alles uit teleggen wat er in de regio te zien is en geeft een mooie brochure met de meest interessante plekken te bezichtigen.”

• Alambique de Ouro Hotel Resort & Spa Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid van het personeel. Heerlijke massages”

• Pousada de Belmonte Beoordelingsscore: 8,1

“Bij aankomst informeerde het hotel dat er op onze naam en het nummer van Booking. Com geen Reservering bestond en dan staan je wel even gek te kijken.Gelukkig ben ik zo clever om een kopie van de bevestiging bij me te hebben, dus kon het hotel zien dat ik wel gereserveerd had eb tegen welke prijs. Blijft voor mij als goede client van Booking.com de vraag hoe zoiets kan gebeuren. Ik vermoed dat de fout niet bij het hotel ligt, maar waar dan wel? Hierop zou ik graag een antwoord van Booking.com.krijgen want het is echo geen pleaser als je dent dat allies in orde is, mar dan blijkt bij aankomst, dat het E.E.a touch niet in orde is. Ik zie graag uw antwoord alsmede even oplossing Van u tegemoet. Met vriendelijk groet. Dick Roest ”

• Pousada da Serra da Estrela Beoordelingsscore: 10,0

“We zijn hier al vaker geweest en maken graag een omweg om hier weer te logeren.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Beira Interior Sul

gebaseerd op 5.272 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com