Beira Alta Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Vitória Poeng fra gjester: 7,5

«Bra hotel»

• Hotel Aveiro Palace Poeng fra gjester: 9,6

«Veldig behagelig seng. Utrolig god frokost buffet»

• Lamego Hotel & Life Poeng fra gjester: 10,0

«Absolutt alt. Rommet var veldig romslig, rent og komfortabelt. Alle trenings mulighetene var bra, spesiel squash og Tennis. Fin svømmebasseng. Det er et hotell vi vil anbefale både par og familie.»

• Hotel Folgosa Douro Poeng fra gjester: 8,8

«Flott utsikt over Duoro og vinmarker. Veldig god frokost. Godt utgangspunkt for gåturer.»

• Avenida de Fatima Poeng fra gjester: 7,5

«Beliggenhet til Sanctuario og fredlig sted.»

• «Utrolig fin beliggenhet! En idyll som ligger litt avsides men når man vel kommer dit (bil er et måste) så er det vert det. Vi spiste middag hver kveld og maten (oftest buffet) er fantastisk! Også frokosten holder meget høy kvalitet med bl.a mange forskjellige frukter fra egen hage. Personalen er også utrolig hyggelig og hjelpsom. Alt i alt, vi har reist mye og bott på mange forskjellige steder - dette stedet, med alt det har å tilby, kommer absolutt helt i toppskiktet. Tusen takk til eierinnen Maria og hennes fantastika personal fra oss! Ola&Mona»

• Costa Nova Hotel Poeng fra gjester: 6,0

«Greit rom ok frokost, bra garasje»

• Hotel Conde de Agueda Poeng fra gjester: 7,5

«Alt bra, utenom mulighet for tidligere frokost, når jeg startet dagen 06.00 oh frokost ikke før 07.30»

• Hotel Leiria Classic Poeng fra gjester: 9,2

«Frukost var tilfredstillende»

• Hotel Anjo de Portugal Poeng fra gjester: 8,3

«Sengen er veldig god å sove, kveldsmat og frokosten er ikke noe å klage på. Parkeringplass er tilgjengelige hele tiden.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Beira Alta

basert på 86 285 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com