Beirut-guvernementet Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• The Mayflower Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Ok betjening. Og grei frokost, del om bildene på nett lyver»

• Talal Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Gode service og veldig hyggelige ansatte »

• The Grand Meshmosh Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Absolut venlig og kompetent betjening. Beliggenheden var superb i stille og grønne omgivelser. Værelsets lille terrasse var uundværlig»

• The Grand Meshmosh Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Svært hyggelig budsjett-alternativ med flott betjening og beliggenhet. Vi leide familiesuiten på toppen, og den var strålende. To soverom og flott, stor terrasse.»

• City Suite Hotel Beirut Poeng fra gjester: 9,5

«Vi booket 2 dobbelt rom og vi fikk en suite uten å be om, det likte vi veldig. Bra service og bra beliggenhet.»

• 1866 Court & Suites Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Flotte rom, flott havsutsikt, men noe slitt. Personale av varierende kvalitet.»

• Raouche Arjaan by Rotana Poeng fra gjester: 8,3

«Utsikten»

• Beverly Hotel Beirut Poeng fra gjester: 8,3

«Et flott hotel, sentral beliggenhet, stort fint rom med balkong. Herlig seng, du verden så godt jeg har sovet. Moderne interiør, daglig romservice og alltid rent og fint. Fantastisk personale som hele veien var på tilbudssiden uten å være påtrengende. God og solid frokost. Kun 2 minutters gange ned til Zaytona Beach Club hvor en for ca 20 US$ kunne boltre seg i flere bassenger. Greie matretter og drikke kan kjøpes her for en rimelig penge.»

• Beverly Hotel Beirut Poeng fra gjester: 10,0

«Alt i alt et bra hotell og hyggelig personale! :)»

• WH Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Frokosten var ok men ikke noe variasjon. Samme hver dag og det ble veldig kjedelig. Personalet på HOTEL var veldig hyggelig.»

De 30 beste hotellene i Beirut-guvernementet

basert på 49 738 hotellomtaler på Booking.com