Berchtesgadener Land Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gasthof Und Hotel Maria Gern Beoordelingsscore: 8,8

“Nette ruime kamers”

• Alpenhotel Brennerbascht Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was super verzorgd. Ruime keuze. Vriendelijk personeel aan zowel de receptie als tijdens het ontbijt. Ruime parking en goed restaurant naast het hotel. Grote 4 persoonskamer met ruim balkon en safe. ”

• Hotel Villa Sonnenhof Beoordelingsscore: 10,0

“Leuk hotel met mooie kamers en schoon uitzicht, vriendelijke mensen. Lekker en uitgebreid ontbijt. En niet ver van de stad gelegen waar genoeg restaurants zijn voor het avondeten.”

• Hotel Neuhäusl Superior Beoordelingsscore: 9,6

“Prachtige ligging. Goede faciliteiten waaronder sauna, zwembad etc. ”

• Styles Hotel Piding Beoordelingsscore: 7,9

“Onze boeking had als enige doel te overnachten op de terugweg van Slovenië naar Benelux. Het hotel ligt vlakbij de afrit van de snelweg en was dus een ideale locatie voor een korte stop om te overnachten en de volgende morgen snel terug verder te reizen.”

• Brauereigasthof/Hotel Bürgerbräu Beoordelingsscore: 4,2

“Nadat we na aankomst schandalig waren behandeld door ene Mevr. Suzi, die ons geen betere kamer wilde geven omdat ze die niet had (dat bleek helemaal niet waar de volgende dag) en op al onze vragen geen antwoord had, zijn we de tweede dag door een andere mevrouw heel aardig en adequaat behandeld. Aangezien wij voor 2 nachten hadden geboekt, maar de kamer voor ons beneden peil was, wilden wij de 2de nacht niet meer blijven, temeer daar er ook een wifi op de kamer was beloofd, maar die deed het in het hele hotel niet, behalve via een onveilige omweg, die de aardige mevrouw ons heeft getoond, maar er klopt natuurlijk niets van op zo'n manier. Ook kregen wij van haar een restitutie voor de 2de nacht. Niemand helpt je als ouder echtpaar met je koffers die je door het hele restaurant moet zeulen en daarna nog 2 trappen op voordat je bij de lift bent. Het restaurant is veel te druk en te warm en alleen maar leuk als je van schnitzel en Knödel en Klösze houdt. Niet aan ons besteedt dus.”

• KS Hostel Berchtesgaden GmbH Beoordelingsscore: 3,3

“Dit hostel is zeer eenvoudig. Het mindere is dat je in moet checken in de plaatselijke Burger King, waarna je via een zijdeur in het hostel terecht komt. De hygiëne was echt heel erg slecht. Een doordringende urine lucht hing in de douche/toilet ruimte en trok ook deels de gang in. Verder ligt de hostel aan een bus transferium waarbij je snachts flink last hebt van langsrijdende bussen onder je kamerraam.”

• Gasthof - Hotel Zur Post Beoordelingsscore: 9,2

“Kamer was prima, perfect ontbijt”

• Hotel Schiffmeister Beoordelingsscore: 7,5

“Prachtige ligging!”