Jura bij Bern / Neuchâtel Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel Les Vieux Toits Beoordelingsscore: 7,9

“Rust en stilte Vriendelijke eigenaren ”

• Hotel de France Beoordelingsscore: 8,8

“Eenvoudige maar nette kamer met goede bedden. Ligging in centrum bij station. Goedkoop voor Zwitserse begrippen.”

• Hotel Fleur-de-Lys Beoordelingsscore: 6,2

“De locatie ”

• Grand Hôtel Les Endroits Beoordelingsscore: 8,8

“ligging , vriendelijk en behulpzaam personeel, prima restaurant”

• Chambre d'hôtes Littoral 65 Beoordelingsscore: 9,6

“-”

• Hotel Restaurant Le Chalet Beoordelingsscore: 8,8

“alles prima. Lekker eten.... Vriendelijk personeel mooie locatie....”

• ibis Delémont Beoordelingsscore: 7,5

“Goed ontbijt, vriendelijk personeel en we konden zonder problemen de auto een week in de garage laten staan (tegen betaling)”

• Le Chandelier Beoordelingsscore: 7,9

“Heel aardige eigenaar, fijne locatie en heel schoon. We hebben fijne dagen gehad. De stacaravans zijn oud, maar van binnen wel schoon. De douche in onze caravan deed het niet, dus we gebruikten de gezamenlijke faciliteiten, wat ook prima was. We hebben alle dagen gratis ontbijt gekregen.”

• Touring au Lac Beoordelingsscore: 8,8

“Aangekomen bij het hotel een parkeerkaart voor gratis parkeren op straat dus alle bagage uit de auto, kamer was aan de kleine kant voor 2 personen met bagage. bij de receptie ontvingen wij gratis openbaar vervoerkaarten en diverse vouchers voor musea. Het bed was uitstekend en vooraf gewaarschuwd dat het snachts rumoerig kan zijn ivm festival maanden aan de haven, oordoppen lagen klaar op de kamer.”

• Hôtel Alpes & Lac Beoordelingsscore: 7,5

“heel aangenaam en rustgevend restaurant met goede bediening. Betaalbaar naar Zwitserse normen maar een beperkte keuze voor wie langer dan een week wil blijven. De kamers aan de kant van het meer hebben een uniek uitzicht (ik zat wel op de hoogste verdieping) Geen last van het nabij gelegen station (goede treinverbinding met Genève en Zurich) Gemakkelijke bereikbaarheid (maar wel 15-20 minuten stappen van het historische centrum van Neuchâtel)”

De 30 beste hotels in: Jura bij Bern / Neuchâtel

gebaseerd op 11.854 hotelbeoordelingen op Booking.com