2. Hotelanmeldelser for Schweiz
  3. Hotelanmeldelser for Schweiz
Bernese Oberland Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Panorama Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden, gratis brug er Bergbahn og turist kort som gav rabatter til forskellige oplevelser"

• Hotel Blümlisalp Point fra anmeldelser: 9

"Venligt og hjælpsomt personale. Fantastisk beliggenhed og bus stop ved siden af. Meget hjemmelavet mad fra værternes egen gård ved siden af. Utroligt lækkert."

• Grindelwald Youth Hostel Point fra anmeldelser: 8

"God morgenmad, bedre end forventet på et vandrehjem Flot udsigt over bjergene God info via Booking.com inden ankomst, mht beliggenhed, transport, service mv God service fra receptionen - vi havde booket parkeringsplads, men oplevede den sidste dag at en anden bil havde taget vores plads. Da receptionen ikke kunne få fat på dem fik vi lov at holde udenfor receptionen, selvom der egentlig ikke var parkering der"

• Hotel Rössli Point fra anmeldelser: 10

"Hotellet har perfekt placering, tæt på togstation Interlaken West og ud fra mit værelse var der bjergudsigt. Lækker morgenmad, hvor man kan vælge imellem en del forskellige ting. Kæmpe bonus er at hotellet starter med at servere morgenmad en time tidligere, når der er Jungfrau Marathon i byen. Opmærksomt personale, som forsøger at hjælpe gæsterne med alle spørgsgmål og ønsker. Kæmpe anbefaling herfra!"

• "Dejligt hotel med fantastisk restaurant. God morgenmad"

• Hotel Rosengärtli Point fra anmeldelser: 9

"Udsigten, god restaurant med take away, god morgenmad og tæt til lokalt badested"

• Hasli Lodge Point fra anmeldelser: 10

"Personalet er meget flinke og hjælpsomme og der er en hyggelig stemning. Og har aldrig fået udleveret hovednøglen til hotellet hvis vi kom sent hjem. Bare skriv hvad du tager i køleskabet efter lukketid så afregnes det dagen efter."

• Hotel Cabana Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet ligger med en fantastisk flot udsigt til de omkring liggende bjerge og der er parkering på hotellet , som ligger ca.1 km fra centrum .Morgenmaden er virkelig god og dejligt personale , alt så nyt og lækkert ud . Der er mulighed for at vaske tøj på hotellet ."

• Frutigresort Point fra anmeldelser: 9

"Det er et moderne og nye hotel ligger i en stille landsby. Hotellet passer fint til dem der rejse med bilen, fordi den ligger lidt lang ud fra Interlaken. Værelset var fantastisk, med et godt design og nye møbler. Smuk udsigt fra balkonen. Værelset havde et smart-tv, som var meget praktisk at tænde for musik fra din telefon. Jeg kunne virkelig godt lide, at der var usb- og type c-opladere i nærheden af ​​sengen, hvilket var meget behageligt. Der var også et fælles minikøkken på vores etage med køleskab, mikroovn og kaffemaskine, hvor man kunne lave flere slags kaffe. Der er et stort bord i køkkenet, hvor du kan spise aftensmad. Jeg vil gerne påpege den fremragende rengøring, fordi rengøringsdamen ikke kun gjorde rent på værelset, men også pænt stillede legetøj og vores søns tøj, der lå på hans værelse. På hotellets område er der en legeplads for børn, en volleyballbane og en fodboldbane. Der er også bordtennis og minigolf."

• Chalet Hotel Adler AG Point fra anmeldelser: 8

"Hygge, lækkert mad…smukke naturoplevelser lige udenfor døren…."