2. Hotelbeoordelingen Bulgarije
  3. Hotelbeoordelingen Bulgarije
Zwarte Zee-regio Bulgarije Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• ORION Guest House Beoordelingsscore: 8

“ontbijt was prima en meer dan genoeg, en voor het avond eteneten was ook prima kon kiezen op de menu kaart en”

• The White House Beoordelingsscore: 8

“Aardige en behulpzame eigenaar”

• Guest House Yanita Beoordelingsscore: 10

“het chalet was uitstekend. De eigenaar was super vriendelijk en behulpzaam”

• Bohemian Elly room Varna Beoordelingsscore: 9

“Super aardige eigenares en een fantastisch ingerichte kamer.”

• Guest House Sunflowers Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer, prima bed, prima badkamer en leuk balkon.”

• Villa Flora Beoordelingsscore: 9

“Het was gewoon een fijne plek om te zijn. Er zijn geen op of aanmerkingen. Wij waren erg blij met de accommodatie.”

• “Het huis had een heerlijke tuin rondom en had de beste hosts die je maar kan wensen. Ontzettend behulpzaam, lief en vriendelijk. We kregen zelfs huisgemaakte jam en wafels op onze laatste dag.”

• Ivanova Cheshma Guest House Beoordelingsscore: 9

“Het late; doch hartelijke ontvangst welliswaar, maar prima ingericht en schoon. En zeer vriendelijke mensen.”

• Old House Beoordelingsscore: 9

“de locatie de kamer - bedden - keukentje communicatie omgeving uitzicht buitenplaats restaurant Hemmingway in de buurt leuke winkeltjes (personeel niet altijd:)”

• Citadel Guest House Beoordelingsscore: 10

“Wij zijn zeer laat aangekomen , en men heeft daar gewacht op de lokatie tot we er waren . Zeer vriendelijk . Alles voldeed aan de verwachting !”