Bled Region Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Nature Hotel Lukanc Beoordelingsscore: 6,7

“Mooie locatie, keurig ontbijt”

• Hotel Vila Bojana Beoordelingsscore: 4,2

“Liging”

• Pension Krek Beoordelingsscore: 7,9

“Verzorgd uitgebreid ontbijt met een erg vriendelijk gastvrouw.”

• Jazz Hostel Bled Beoordelingsscore: 9,2

“voor Euro 5,- per persoon een uitgebreid en lekker ontbijt. Uitbaters kan je echt alles vragen. Zeer gedreven en vriendelijke personen.”

• apartment etjan Beoordelingsscore: 8,3

“Leuk verblijf op loop afstand van de Vintgar Gorge. Zeer vriendelijke gastvrouw die ons heerlijke paddenstoelen kwam brengen en gezorgd heeft dat we een ontbijtje hadden! Super!”

• Old Bled House Beoordelingsscore: 10,0

“ontvangst was zeer vriendelijk, de kamer was schoon en netjes, ontbijt was goed kon alles extra krijgen, zou zo weer een verblijf boeken, is prima bevallen.”

• Glamping Ribno Beoordelingsscore: 8,8

“Het huisje heeft aan alle verwachtingen voldaan, Hottub was hot ;) De douche en toilet waren zeer netjes en volgens mij net nieuw. Het eten in het restaurant van het hotel was goed Samenvattend, zeker een aanrader je komt goed tot rust!”

• Hotel Jelovica Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie is mooi. Balkon aan de zijde van het meer. Zicht op de kerk en burcht. Parking bij het hotel.”

• Hotel Triglav Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer in een oud gerenoveerd hotel met klassieke inrichting. Wat oubollig, maar wel comfortabel. Vriendelijk onthaal. Uitstekend verfijnd restaurant. Prima ontbijt. Gelegen aan de rustigste en meest ongerepte kant van het meer.”

• Linhart Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“zeer vriendelijke bediening ! en leuk dorpje”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Bled Region

gebaseerd op 23.633 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com