Bledsjøen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Kompas Poeng fra gjester: 10,0

«Nær sentrum.»

• «Utsikten, beliggenhet»

• Old Bled House Poeng fra gjester: 7,5

«Fleksibelt personale, store rom, originalt interiør, bra overnatting til en god pris. Rent og velholdt.»

• Hotel Jelovica Poeng fra gjester: 7,9

«Vi synes vi fikk mye for pengene. Veldig god beliggenhet. God frokost. Stort rom»

• Hotel Vila Bojana Poeng fra gjester: 7,1

«Greit sted med takterrasse hvor en kunne slappe av etter frokost og før en gikk ut til middag på kvelden. Rommet jeg fikk var stort og trivelig. Det var egentlig plass til 4 personer, men fikk det sikkert som kompenasjon siden opprinnelig rom manglet balking...»

• Hotel Krim Poeng fra gjester: 4,2

«Det var lyder som komm i fra gata biler motorsykel etc»

• Hotel Vila Bojana Poeng fra gjester: 8,8

«Grei frokost og god seng. Lite støy fra gata og personalet var veldig imøtekommende.😀»

• Hotel Krim Poeng fra gjester: 6,7

«Frokosten var helt grei, beliggenheten var bra og sengene var god. Svarte ikke helt til forventingene, men går fint å bo her.»

• «Beliggenhet, frokost, betjening, koselig cocktailparty,»

• Life Hostel Slovenia Poeng fra gjester: 8,8

«Luftige og lyse rom med fantastisk utsikt mot gamlebyen. Gode senger med god tumleplass for barna. Wi-fi tilkopling utmerka, lite byråkrati der lyklane låg klare for oss i resepsjonen då me kom. Kjøkkenkroken benytta me også. Reint og skikkeleg på alle vis. Sentralt i byen med kort avstand til den utruleg vakre gamlebyen»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Bledsjøen

basert på 23 064 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com