Bodrum-halvøya Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Sianji Well-Being Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Alt. Absolutt alt»

• Azka Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk hotell som leverer 5stjerner i alle områder!»

• ENG Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Hotellets bassengområde er nydelig, selv om vi aldri brukte det. Deluxe rommene har ok størrelse. Sengen er behagelig og aircondition er effektiv. Positivt at de lar den stå på når vi er ute, slik at det alltid var kjølig når vi kom på rommet. Den ene damen som snakker engelsk, gjør en fantastisk jobb. Hun yter god service og er alltid blid og hjelpsom. Hotellet har kort vei til alt, restauranter, strand, busstasjonen. Bodrum er en nydelig by som vi gjerne drar tilbake til. Men vi kommer nok til å velge et annet hotell. »

• Marina Vista Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Her bodd på dette hotelle mange ganger, og velger det pga beliggenheten som er rett i Marinaen.Hotellet har også et flott bassengområde, og har en del nyoppussede rom. Nydelig mat i restauranten Big Chef og god service der.»

• Gumbet Anil Beach Poeng fra gjester: 5,8

«Beliggenhet rett på stranden og rett i bargaten. Helt grei mat og greit utvalg i baren.»

• Parkim Ayaz Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«All inclusive middag og lunsj var dårlig. Frokosten helt ok»

• Ramada Resort Bodrum Poeng fra gjester: 9,6

«Super Personal, tolles Hotel, top Lage!»

• Mavi Kumsal Hotel Poeng fra gjester: 3,8

«Null kundebehandling, vi byttet flere gang romet pga dårlig lukt , vi bestilt ses view room men fikk ikke den, dem prøver å lure kunder på pool bar med mat og drikke priser . Hadde ikke eneste natt internett på romet. Ansatte på resepsjonen manglet opplæring , hygiene på laveste nivå .»

• Pınarhan Studio Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Rolige og fine omgivelser, store gode rom. Koselig lite hotell, mye for pengene.»

• Artunc Hotel Bodrum Poeng fra gjester: 10,0

«På min motorsykkeltur fra Lærdal i Norge til Alanya i Tyrkia har eg basert meg på rimelige overnattinger.Det hotellet som etter mitt syn kom aller best ut var Arunc Hotell iBodrum.Erkan er ein veldig trevlig vert rommet var reint og pent.Bassengområdet med tilhørende hageservering bare helt topp.Derfor topp karakter»

De 30 beste hotellene i Bodrum-halvøya

basert på 14 131 hotellomtaler på Booking.com