Borneo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mandarin Hotel Kota Kinabalu Beoordelingsscore: 8,8

“Het personeel heeft ons extra kleerhangers gegeven om kleding uit te hangen. Gratis transfer naar vliegveld. ”

• Damai Beach Resort Beoordelingsscore: 7,1

“Als je van een rustige omgeving houdt op redelijke afstand van Bako en Kutching en dit wil combineren met strand dan zit je qua ligging hier goed. Een huurwagen is echter een pluspunt. Zoniet ben je aangewezen op taxi's die weliswaar door de plaatselijke shuttlebestuurders graag geregeld worden. Ze zijn allemaal bevriend en zo helpen ze mekaar aan werk. Strand in weekend overrompeld door plaatselijke bevolking die dan zowat alles innemen inclusief zwembad. ”

• Hilton Kota Kinabalu Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel ”

• Gayana Marine Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Vanuit jesselton point gaan 2x per dag gratis shuttles naar de accomodatie. Ontvangst met welkomstdrankje en koud handdoekje door uiterst vriendelijk personeel. Eenmaal aangekomen op kamer worden alle faciliteiten uitgelegd, incl inbegrepen cocktail 's avonds, minibar en diverse activiteiten. Huisjes zijn perfect schoon. Wij hadden een palm villa welk absoluut het geld waard is, een waar paradijs met veel privacy en luxe. Als je iets nodig hebt doet het personeel alle moeite het te regelen (duurt hooguit even). Onze speciaalste ervaring inbegrepen bij de villa's waarbij direct toegang tot zee is is het ontbijt naar keuze dat per boot bezorgd en opgediend wordt. Restaurants (westers en seafood) van uitstekende kwaliteit en conform de €€-€€€ prijzen in TripAdvisor. Tegen de middag wordt het bewolkt en kan een flinke bui vallen, maar een zonnige zwem om 7 uur 's ochtends is heerlijk. Dagelijks gaat een boot naar dochterresort bunga raya waar het strand veel breder is en je van de faciliteiten aldaar gebruik mag maken. ”

• M Hotels Beoordelingsscore: 10,0

“Goed hotel en goede voorzieningen. Voor een mooie prijs toch net even wat luxer zitten dan normaal. ”

• Bigfin beach resort Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtig uitzicht over het strand. Lieve knusse kamers. Mogelijkheid om te snorkelen, kajakken en duiken.”

• The LimeTree Hotel, Kuching Beoordelingsscore: 9,6

“Fijne schone kamers. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs kwaliteit is heel goed. We hebben tours geboekt vanuit het hotel en was perfect geregeld. Ook fijne shuttle service naar het vliegveld. Rooftop bar is leuk om wat te drinken! ”

• Singgahsana Lodge Beoordelingsscore: 7,1

“Fijne plek, centraal, ruime prive kamer, ruimte om mensen te ontmoeten.”

• Sepilok Nature Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi huisje midden in de natuur!! Sepilok rehabilitatie centrum om de hoek! Inkom ticket is heel de dag geldig. De Rhinoceros hornbill gespot vanuit de hangmat”

• Sepilok Forest Edge Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Een prachtige locatie en super mooie en propere kamer, ver van een andere lodge verwijderd dus geen buren die je horen of zien, wij hadden een prachtige badkamer binnen en buiten , super”

De 30 beste hotels in: Borneo

gebaseerd op 132.861 hotelbeoordelingen op Booking.com