British Columbia Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• YWCA Hotel Vancouver Poeng fra gjester: 9,2

«Super Lage ,sehr nettes Personal .»

• Pan Pacific Whistler Mountainside Poeng fra gjester: 10,0

«Perfekt beliggenhet, komfortabelt rom, vennlig betjening. Parkering under hotellet.»

• Whistler Lodge Hostel Poeng fra gjester: 10,0

«Das beste Hostel auf meiner Kanada Rundreise! Super netter Staff, ein traumhaftes Haus und ein Bär war unmittelbar am Haus :-) super bequeme und schöne Einzelkojen zum pennen und eine Sauna. Whistler hat mir insgesamt total gut gefallen! jederzeit wieder!»

• The Listel Hotel Vancouver Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig rom og hyggelig personale! Rent og fint😊»

• Ukee Peninsula Motel Poeng fra gjester: 9,2

«Meget hyggelig personalet som ga gode råd til hvor vi burde dra og hva vi kunne se. Romslig utendørs parkering. Rask og stabil nett tilgang. Komfortabelt rom.»

• Royal Anne Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Byen var flott! Hotellets beliggenhet var perfekt.»

• «Det var for det meste 'junk food'. Ved begge frokostene måtte vi vente på nye forsyninger etter at et gjeng med oljearbeidere hadde spist opp alt. Den siste morgenen varte det bortimot en time.»

• The Craigmyle Poeng fra gjester: 9,2

«Fin og personlig atmosfære»

• Best Western PLUS Inner Harbour Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Flott rom og god seng. Rent. Hyggelig betjening i alle avdelinger. Bra beliggenhet til sentrum og severdigheter.»

• Victorian Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Sentralt, koselig gammelt hotell. Vi hadde rom med bad og toalett og var veldig fornøyd med det. Stort rom og veldig gode senger. Hotellet ligger i gåavstand til både Gastown, Chinatown, T bane og shoppinggatene.. 20 minutters gåtur til Granville Island.»

De 30 beste hotellene i British Columbia

basert på 342 086 hotellomtaler på Booking.com