Budva Riviera Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Oaza Beoordelingsscore: 8,3

“Aardig personeel en eigenaar. Voor herhaling vatbaar”

• Meridian Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Zeezicht vanop balkon is prachtig Geweldig terras met ligstoelen Zwembad met ligstoelen WiFi TV met satelliet Ontbijt was voldoende Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam Kamer en hotel algemeen was mooi afgewerkt met degelijke materialen Private afgesloten parking Rustig (wat niet evident is in regio Budva) Vlak bij strand Sauna ”

• Hotel Adria Beoordelingsscore: 9,6

“Ligging,kamer,hygiene ”

• Hotel Nadezda Beoordelingsscore: 7,9

“Het personeel en het is een ruime schone kamer”

• Lighthouse Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“Het uitzicht over de zee is prachtig. Goed bereikbaar. Voldoende ruimte. Aardige host en hulpvaardig. Strand dichtbij.”

• Budva Inn Guest House Beoordelingsscore: 9,2

“Locatie was erg fijn: 5-10 minuten lopen naar het strand. Ong. 30 minuten lopen naar het oude stadscentrum. De kamer zelf was prima en erg schoon. Fijne douche, balkonnetje, airconditioning en genoeg ruimte om onze spullen kwijt te kunnen. Bij ontvangst werd er direct geholpen met een parkeerplek. Daarnaast is Gabrijela een geweldige host, die je de beste tips geeft.”

• Garni Hotel Fineso Beoordelingsscore: 9,2

“Wat een fantastische plek! Ondanks dat het een stukje lopen is naar de boulevard en de oude stad maakt de service en de gastvrijheid van het personeel dit meer dan goed. Kamer is ruim, bed ligt heerlijk, de douche is erg ruim en fijn. Er wordt elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. Kleine details als wattenstaafjes en zeepjes maken het af. Het personeel en met name de dame van de receptie is alleraardigst. Ze verteld je enorm veel bij aankomst en ook met alle andere vragen kan ze veel en goed op antwoorden in goed Engels. Omdat we al 1,5 week onderweg waren (roadtrip door Montenegro) wilden we graag weten waar de dichtstbijzijnde waserette was. Maar dat was niet nodig; dit kon gewoon in het hotel geregeld worden voor (slechts!!) €5 voor al onze was, en het stond diezelfde middag weer fris en droog op onze kamer, fantastisch!”

• Hotel Jovana Beoordelingsscore: 8,3

“Prima ontbijt, fijn zwembad, aardig personeel. Personeel gaf leuke extraatjes zoals een welkomstdrankje met hapjes bij aankomst. Fijn om een balkon bij de kamer te hebben. Prive parkeerplaats naast hotel met camerabewaking was prettig. Verbleven in september, prima 4 nachten gehad.”

• Avala Resort & Villas Beoordelingsscore: 9,6

“Uitgebreid Balkan ontbijt. Grote kamers en badkamers.”

• Melia Budva Petrovac Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was geweldig, personeel ontzettend gastvrij en vriendelijk. Heel goed ontbijt”

De 30 beste vakantiewoningen in: Budva Riviera

gebaseerd op 35.473 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com