Burgas-provinsen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Smartline Meridian Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Restauranten i 11.etg.»

• Rome Palace Deluxe - All Inclusive Poeng fra gjester: 7,1

«Store rene rom som vakte jubel hos ungdommene! Nærhet til by og strand. Bussholdeplass 20 meter fra hotellet. Blid og serviceinnstilltd bartendere. Vi fikk beholde rommet 6 timer ekstra uten ekstrakostnad!👍🏻»

• Silver Springs Apartments Poeng fra gjester: 5,8

«Store rom»

• Hotel Lotus Poeng fra gjester: 10,0

«God komfort, sentralt og god service av personalet. »

• Mirage Hotel Poeng fra gjester: 7,9

«Bra rom og fabelaktig utsikt. Gode senger. Pluss med gratis solsenger ved bassenget.»

• Sea Horse Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Hotellet var rent, skiftet håndkle hver dag om du ønsket det. Wifi fungerte optimalt. Kjøleskap og vannkoker på rommet. 10 minutter å gå til flyplassen. Bussholdeplass til Burgas by 2 minutter fra hotellet. Tar ca 30 minutter inn til byen. Hyggelig personell. Stranda ligger 10 minutter unna,. Strandpromenade fin for gå/sykkeltur. En del butikker og restauranter ved hotellet.»

• Hotel Palma Poeng fra gjester: 8,3

«Meget vennlig personale, "laid back" atmosfære. Svært lavt prisnivå.»

• Elizabeth Dy Boutique Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Nydelig frokost og sengene var meget behagelige.»

• Zoleks Apartment Poeng fra gjester: 5,4

«Sengen hvor der var stikkontakt var utslitt. Jeg kjøpte leselampe og byttet seng,men der var det ikke kontakt. Det var heller ikke tv signal eller wi-fi. Masse kvinnehår I dusjen og sluk.. Neppe inspisert før utleie,men hvis utleier bryr seg 60 min så er det ok. Mye bråk hele natten av andre beboere.samme som sunny sand studio.mye mix av beboere. Når noen hadde sex to etg. Over hørte hele blokken det, jeg hadde nr. 42. »

• Emerald Beach Resort & Spa Poeng fra gjester: 8,3

«Vi hadde en stor og lys leilighet. Veldig gode senger. Det ble rengjort og skiftet håndklær hver dag. Sentral beliggenhet.»

De 30 beste ferieboligene i Burgas-provinsen

basert på 44 064 omtaler av ferieboliger på Booking.com