Cabo de Gata Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hostal Rural Alba Beoordelingsscore: 9,2

“Typisch landelijk Spaans hotelletje maar kraaknet, met lekker eten en perfect gelegen voor het verkennen van de mooie Cabo de Gata.”

• Buceo en cabo de gata Beoordelingsscore: 7,5

“Gezellig klein dorpje. ”

• Boutique Hotel El Tio Kiko Beoordelingsscore: 9,2

“We kregen een upgrade, een kamer met Seaview en groot balkon. Ook het ontbijt was heerlijk. ”

• Cortijo El Paraíso Beoordelingsscore: 7,5

“Zeer vriendelijke dame aan de ontvangst die duidelijk verveeld was met de situatie. Heeft voor ons naar een restaurant gebeld. 18min.rijden van het hotel waar we alsnog lekker gegeten hebben. 1 nachtwaker bleef in het hotel zodat we er niet heel alleen waren 's nachts. We kwamen toe in het donker maar waren' s morgens aangenaam verrast van het prachtige uitzicht en de mooie locatie. ”

• Hotel Spa Calagrande Cabo de Gata Beoordelingsscore: 8,8

“> Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding > super hotel, zeer netjes > TOP ontbijt, waanzinnig uitgebreid”

• Hotel MC San José Beoordelingsscore: 8,3

“Uitstekend ontbijt. Aardige kamers; mooie indeling van het hotel met terrassen en zwembad. Gelegen op loopafstand van het centrum”

• Hotel las Calas Beoordelingsscore: 7,1

“Uitgebreid ontbijt ondanks dat er maar weinig gasten waren”

• Cala Chica Cabo de Gata Beoordelingsscore: 8,8

“Lekker balcontrole bij de kamer”

• Cortijo La Alberca Beoordelingsscore: 7,9

“De behulpzaamheid van de eigenaar en personeel. Het super verzorgd ontbijt. De locatie en de rust. De katten. Goed bed.”

• Casas Rurales La Minilla Beoordelingsscore: 8,8

“Voor mensen die een geïsoleerd plekje zoeken een absolute aanrader. Er liggen daar 4 huisjes. Wij waren er in het najaar en de andere huisjes waren niet bezet. Je hoorde er alleen de vogels en zag er zonder verstorend licht de sterren. Maar 4g zonder problemen. Uiterst vriendelijke mensen.”

De 20 beste hotels in: Cabo de Gata

gebaseerd op 9.674 hotelbeoordelingen op Booking.com