1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Storbritannia
  3. anmeldelser av hoteller i Storbritannia
Cairngorms Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• The Invercauld Arms Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Adriann i resepsjonen var utrolig hyggelig og hjelpsom, hun trekker opp poengsummen for hele hotellet.»

• Hotel Square Poeng fra gjester: 6,7

«Frokosten var veldig god»

• Hilton Coylumbridge Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Kort vei til natur og sentrum. God mat,nyrenorvert restaurant og delvis god ventilasjon. Hyggelig personale i restauranten, alltid rent og pent og nok mat. Variert aktivitets tilbud. Gode parkeringsmuligheter.»

• Macdonald Highlands Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«God frokost. Gode senger. Hyggelig og hjelpsomt personale. Flotte omgivelser. Muligheter for mange aktiviteter nær hotellet samt utflukter.»

• Glen Clova Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Frokosten var god og betjeningen i restauranten var hyggelige og gjorde det de kunne for å være oppmerksomme overfor oss. Alt var rent og pent på rommet, men det var ikke en stol å sitte på så man måtte sitte i senga når man var på rommet.»

• The Rowan Tree Country Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk vellaget og god mat både til middag og frokost. Servicen var upåklagelig. Den beste middagen på turen vår fikk vi her. Min mann spiste lammekjøtt og jeg spiste andebryst.»

• Muckrach Country House Hotel Poeng fra gjester: 9,5

«Alt var meget hyggelig personale Alt var rent og koselige.Hvis ikke jeg måtte videre hadde jeg blitt lenger.»

De 25 beste hotellene i Cairngorms

basert på 19 844 hotellomtaler på Booking.com