Cairns Beaches Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• ​Imagine Drift Palm Cove Beoordelingsscore: 9,6

“Super relaxte plek, net buiten de drukte van Airlie Beach. Het personeel was heel vriendelijk. De vogels waren fantastisch!”

• The Reef Retreat Palm Cove Beoordelingsscore: 7,5

“De ligging vlakbij het strand en de vele restaurantjes”

• Warrawong Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Locatie/ uitzicht.”

• Cairns Beaches Flashpackers Beoordelingsscore: 9,6

“Leuk contact met andere gasten, Wayne is heel relaxed en altijd in voor een gezellig praatje”

• ​Imagine Drift Palm Cove Beoordelingsscore: 10,0

“Wij hadden een studio geboekt en hebben een appartement met 2 slaapkamers en twee badkamers toegewezen gekregen met een zeer groot terras Omringd door enkele goede restaurantjes ”

• Peppers Beach Club & Spa Beoordelingsscore: 9,6

“De zwembaden en de grote suite. De mooie omgeving en het vriendelijke personeel.”

• Melaleuca Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Perfecte locatie, schoon , goede communicatie , hulp en advies. Op deze locatie is de concurrentie veel duurder.”

• Mantra Amphora Beoordelingsscore: 8,8

“We hadden een tweepersoons kamer geboekt en kregen bij aankomst een upgrade naar een tweepersoons appartement. Genoten van de ruimte en de faciliteiten, het was een prettig verblijf.”

• Hotel Grand Chancellor Palm Cove Beoordelingsscore: 9,2

“Het hotel was heel groot en luxe. Onze kamer was een volledig appartement met grote woonkamer, keuken, aparte slaapkamer en badkamer. Er was een terras dat op de binnentuin uitkwam. Via een mooi wandelpad (deels door mangrovebos) kom je bij zee en de boulevard. Wij konden direct voor onze kamer parkeren. Palm Cove was een hele leuke plaats, veel mooier en chiquer dan Cairns. Leuke restaurants. Prachtig strand.”

• Hotel Grand Chancellor Palm Cove Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime kamer met eigen woonkamer/keuken. In de tuin mooi uitzicht over natuur, met af en toe een voorbijspringende kangoeroe. Centrum Palm Cove +-10 min lopen. Vriendelijk personeel en goed ontbijt met veel vers fruit.”

De 3 beste B&B's en herbergen in: Cairns Beaches

gebaseerd op 211 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Cairns Beaches