Caithness Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Station Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel, fijne kamer veel privacy.”

• Forss House Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie locatie. Manager is fabulous .fantastische keuken .”

• Castle Arms Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer gastvrij en pareren incheck was geen probleem. Kregen een gratis upgrade omdat het wat rustig was in het hotel. Ontbijt was goed en vers klaargemaakt. ”

• Ackergill Tower Castle Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie is uniek. We verbleven in ‘de Smiddy’ - gezellig huisje naast het domein. Goed ontbijt. ”

• Norseman Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“Het personeel leek me eerlijk en oprecht.”

• Mayfield Thurso Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi huis met hele goede bedden.”

• Park Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Het hotel doet van buitenaf wat goedkoop aan, maar de kamers waren daarentegen zeer netjes en nieuw. Heerlijke douche en een goed Schots ontbijt.”

• Muthu Royal Thurso Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Leuk personeel, prima ontbijt.”

• Sandras Backpackers Beoordelingsscore: 8,3

“Op loopafstand van het station. Oud gebouw in een redelijk drukke straat maar geen last van gehad. Pa verwelkomde me hartelijk, sjouwde mijn zware tas naar boven. Bij het uitchecken regende het en kreeg ik een lift van hem naar het station. De kamers zijn te bereiken via 2 metalen buitentrappen. De gemeenschappelijke keuken zit op de eerste en bevat alles om evt. Zelf te kunnen koken. Ik had een dorm met vier bedden voor mij alleen. Oud maar het bed was goed, de eigen badkamer groot en comfortabel.”

• Northern Sands Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Mooi ingerichte kamer, luxe badkamer, erg lekker eten in het restaurant, goed bed en aardige mensen”

De 15 beste vakantiewoningen in: Caithness

gebaseerd op 1.154 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com