Calabria Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Santo Stefano Club Spa Poeng fra gjester: 9,2

«Høy standard. Rent og veldig innbydende. Flott bassengområde dom vi brukte mange timer ved. Alt i alt et flott opphold.»

• B&B Casa Angelieri Poeng fra gjester: 10,0

«Det flotteste B&B jeg har bodd på. Nydelig utsikt utover havet. Rent og pent . Fin liten hage.»

• Santo Stefano Club Spa Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenhet, hyggelig personalet, rent og nytt leilighetskompleks, flott utsikt og god plass til familien.»

• Hotel Rocca Della Sena Poeng fra gjester: 8,3

«Lite og fint hotell med fantastisk utsikt og hyggelig personale.»

• TH Porto Ada Village Poeng fra gjester: 8,8

«Maten var veldig bra»

• Hotel Sant'Agostino Poeng fra gjester: 9,6

«Nydelige rom i gammel bygning med høyt under taket. Herlig seng. Rom med sjel.»

• Cormorano Exclusive Club & Spa Poeng fra gjester: 8,8

«Bra for barn, huggellg personale, de smurte matpakke til os da vi ikke rakk lunsj før vi dro😊👍»

• Hotel Tropis Poeng fra gjester: 10,0

«Flott frokost, flotte omgivelser, stor terrasse og fint bassengområde»

• Lion's Hotel Poeng fra gjester: 5,4

«Sødt personale. Helt ok rom, rent og ordentlig.»

• Sea Palace Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var typisk italiensk, med croissanter ,toast, ost, skinke og marmelade, men vi fikk alt vi ønsket oss, omelett ,egg og bacon og herlig cappuchino. Veldig hyggelig ansatte og eier.Vi ble veldig godt tatt vare på. Vi var heldige å havnet midt opp i en fiskefestival inne i sentrum, masse liv og røre, live band og boder med smaking. Gangavstand til sentrum,hotellet lå direkte på stranden, fantastisk utsikt fra rommet. Gode og store rom,det var både soverom og egen stue, vi bodde på et hjørne og fikk balkong på begge sider.Stort svømmebasseng på fremsiden. Kommer gjerne igjen,høyst anbefalt.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Calabria

basert på 43 729 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com