2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av ferieboliger i Calabria
Calabria Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• B & B Residence L'Ancora Omtalescore: 8

«netter Vermieter!»

• «Super beliggenhet - flott utsikt»

• KROTONIATI APARTMENT Omtalescore: 7

«Beliggenheten, nær stranden og fin utsikt. Enkelt å kommunisere med verten. Stor leilighet.»

• Casa Santacroce Omtalescore: 10

«Fantastisk hus i italiensk stil. Som å flytte rett inn til en italiensk familie. Stor plass! Flott takterrasse. Elsket kjøkkenet og frokost med familien. Flott beliggenhet med heis ned til stranda. Veldig hyggelig vertskap. Scilla må være en av mine favorittbyer, og jeg har reist masse! Vi skal tilbake! Huset er mye mer sjarmerende i virkeligheten en på bildene!»

• Asterias Residence Omtalescore: 8

«Veldig hyggelig velkomst. Rent og fint rom. Enkel standard, men du har det du trenger. Fin hage med bar og svømmebasseng. Frokosten ble servert i hagen. Det var en buffet der du kunne peke på de tingene du ville ha.»

• Cascina Concetta Omtalescore: 10

«Beliggenheten er bra. Frokosten var litt enkel, kunne vært litt mer engelsk frokost. Vertskap og kelnere var veldig hyggelige og serviceinnstilte. Flink kokke som lagde smakfull mat. Fikk alle til å føle seg velkomne.»

• «fine fasiliteter - strandområde, bassengområde, fantastisk restaurant»

• Casa Cutetto Omtalescore: 10

«Moderne og rent leilighet, vennlig host.»

• S'O Suites Tropea Omtalescore: 8

«Leilighet sentralt men likevel skjermet beliggenhet, med romslige soverom og moderne stil. Balkong med nydelig utsikt mot havet. Enkelt å ha dialog med vert via WhatsUp.»

De 30 beste ferieboligene i Calabria

basert på 62 501 omtaler av ferieboliger på Booking.com