Caldas Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hacienda Venecia Coffee Farm Beoordelingsscore: 10,0

“De ligging, het onderkomen, de sfeer en de mensen. Zeer interessante koffietour en leuke chocolade workshop.”

• Mountain Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Het hostel ligt dichtbij een leuk wijkje. De kamer was ruim en beschikte over een groot, goed bed. ”

• Eco Hotel La Juanita Beoordelingsscore: 7,1

“Mooie ligging met prachtige tuin! Veel vogels!”

• Residencias la Marquesa 2 Beoordelingsscore: 8,8

“Het personeel!! 'Floor'? Was één van de werknemers die wist dat we om 4.30 uur sochtends opmoesten staan om de santa isabel te beklimmen. Ze verraste ons op dit tijd stip met twee kopjes koffie. De baas bracht ons naar de bus terminal omdat hij toevallig die kant op moest. En dit alles voor nog geen 6 Euro voor een sobere maar privé kamer.”

• Hotel Termales Tierra Viva Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie stijlvolle kamers!!”

• Golden Frog Mountain Hostel Beoordelingsscore: 10,0

“Een geweldig mooi hostal in een historisch gebouw midden in het centrum van Manizala. Goede gastheer en iedere ochtend een top ontbijt.”

• Finca Hotel Mirador de Santa Martha Beoordelingsscore: 7,9

“Het hotel ligt prachtig. Je hebt een geweldig uitzicht vanaf het terras en een mooie tuin. Het zwembad(je) was even lekker om in af te koelen. De weg ernaar toe is (binnendoor) geweldig maar wel voor een ervaren rijder.”

• Bonsai Casa Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De gastheer, German, was één van de vriendelijkste mensen die ik ontmoette in Colombia. Hij gaf veel advies over Salamina en nam me mee op een tour in zijn auto door Salamina om de belangrijkste bezienswaardigheden te tonen, inclusief playlist met Belgische muziek. Het hotel heeft een heel mooi terras aan de achterkant met een erg mooi panorama. Het is nergens echt stil in Colombia, maar de straat van het hotel was best wel rustig.”

• Hotel Varuna Beoordelingsscore: 7,5

“Ik heb er eigenlijk alleen maar overnacht, geen gebruik gemaakt restaurant, Echter partner heeft ontbijt genuttigd en er was voldoende keus. Kamer ruim en netjes.”

• Hostal Kaleidoscopio Beoordelingsscore: 10,0

“Superlieve en behulpzame gastvrouw, zeer propere hostel, leuke gemeenschappelijke ruimte, ruime kamers, zeer grote en comfortabele bedden, lekker ontbijt, goed uitgeruste keuken”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Caldas

gebaseerd op 1.977 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com