Cameron Highlands Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hikers Sleep Port Beoordelingsscore: 10,0

“De Host vrouw, de aardige mensen en familie. De locatie was ook top alles in de buurt en de prijs. Ik raad de mensen het zeer aan om bij hun te boeken.”

• “Goede locatie aan de rand van Tanah Rata; schone, moderne Kramer’s”

• Ch Travellers Inn Beoordelingsscore: 7,9

“De slaapruimte heeft 6 bedden, dus niet teveel mensen in 1 ruimte. Het is op zich redelijk schoon. ”

• Map Travelodge Beoordelingsscore: 7,1

“De locatie”

• Hillview Inn Cameron Highlands Beoordelingsscore: 10,0

“Fijn verblijf gehad bij Hillview Inn! Top locatie, vriendelijk personeel & uitgebreid ontbijt assortiment. ”

• Rain Forest Inn Beoordelingsscore: 8,8

“Het is een hele unieke ervaring. Verwacht geen luxe, maar wel een hele gave, unieke manier van verblijf. Wij hebben 2 nachten overnacht in The Rainforest Inn. Vanaf Ringlet zijn wij opgehaald en naar de acco toegebracht. Je verblijft in hutjes welke door de Orang Asli zijn gebouwd. Van Gee hebben we veel uitleg gekregen over deze bevolking en hun gewoontes. Boek zeker het native diner, dit was echt zalig. Ontbijt is ook goed verzorgd en geheel bereid met lokale producten. De mensen zijn vriendelijk en alles draagt bij aan deze unieke manier van verblijf in de jungle. ”

• Sleepbox Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Aardig personeel, schoon, ontbijt bij de prijs inbegrepen, op loopafstand van busstation”

• Zermatt Hotel Beoordelingsscore: 5,0

“De ligging.”

• Strawberry Park Resort Beoordelingsscore: 6,7

“Ruim appartement”

• Cameron Highlands Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi gelegen koloniaal hotel. Bediening is ontzettend behulpzaam, aardig en service with a smile. Het hotel biedt een jungle walk aan onder begeleiding van naturalist Mr Madi, een absolute aanrader!”

De 20 beste hotels in: Cameron Highlands

gebaseerd op 31.616 hotelbeoordelingen op Booking.com