3. Beoordelingen B&B en herberg: Canarische Eilanden
Canarische Eilanden Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casa Mamre Beoordelingsscore: 9

“Leuke wijk, nette kamer, schone kamer. Perfecte start van de camino.”

• B&B La Mimosa Beoordelingsscore: 10

“Super verblijf. Smaakvol ingerichte kamer, lekker ontbijt met keuzemogelijkheid. Leuke gastvrouw die ons heel wat inside tips gaf”

• Perro y Osito Beoordelingsscore: 1

“De gastheer is niet komen opdagen. Ter plaatse doet niets uitschijnen dat het om een te verhuren locatie gaat.Vermoedelijk is deze locatie fake.”

• Las Palmas Smart Rooms Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie en vlotte zelfstandige werking”

• Pensión Casablanca Beoordelingsscore: 10

“Super super vriendelijke eigenares. Kamer was perfect. Alles was heel proper en rustig. Aanrader!”

• Kite & Surf Nomad House Beoordelingsscore: 8

“Ik was er voor een week met mijn zoon. We hebben een aangenaam verblijf gehad. De hostel organiseert verschillende activiteiten: een dansavond, een BBQ, surflessen (betalen), er is wel altijd iets te doen en op het buitenterras staat een ping pong tafel en pooltafel. Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam. Het gemeenschappelijk sanitair werd verschillende keren per dag gereinigd.”

• Casa MARA Tenerife Beoordelingsscore: 8

“Uitzicht en ligging”

• “Vriendelijke eigenaar en mooi verzorgde kamer en een top locatie.”

• “lekker zwembad.”

• “Het is een prachtig huis met meerdere kamers, prachtige tuin met zwembad en terras. Kamer was ruim met een heerlijk terras. Badkamers zijn basic maar meer heb je ook niet nodig. Ontbijt is prima alleen zou 7 uur beter uitkomen met werk ipv 7:30 maar het personeel was erg vriendelijk en vond het geen probleem dat we wat vroeger waren. De buurt is erg rustig en ligt tussen de haven/ strand en oude stad. In de buurt kan je (city) fietsen huren die je door de hele stad kan wegzetten maar alles is ook goed te lopen. Het personeel is fantastisch, heel behulpzaam en vriendelijk! Het is zoveel persoonlijker dan een groot hotel.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Canarische Eilanden

gebaseerd op 101.006 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com