West-Kaap Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Windtown Lagoon Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Alles klopt aan dit complex, zeer relax, schoon en goed personeel ”

• First Group Port Owen Marina Beoordelingsscore: 9,6

“Ruimte was meer dan voldoende voor gezin van 4. Super vriendelijk personeel en er voor de kids mogelijkheden om te ontspannen in de gameroom, waterfietsen, kano of fietsen”

• Disa Lodge Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt was heel goed. Alle wensen werden ingewilligd.”

• Thali Thali Game Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Een zalige vakantie gehad; de tenten voldoen aan alle verwachtingen. Rustig domein en de dieren lopen er vrij rond de tenten. Lekker ontbijt en lekker gegeten in het restaurant. Ook de zondag lunch was lekker en gezellig. Game drive was een leuke ervaring met enthousiaste Frances en zeker een aanrader ! We willen er zeker eens terug !”

• Draaihoek Lodge & Restaurant Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtige omgeving.”

• The Farmhouse Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Van ons gehele verblijf in Zuid Afrika was dit het eerste hotel. We hadden werkelijk een prachtige kamer met prachtig uitzicht. Wel wat gehorig maar daar hebben we geen last van gehad. Ik had wat negatieve dingen over farmhouse gelezen. Geen airco, vogels in de ontbijtruimte, maar wij hebben dat geenszins als vervelend ervaren. Het ontbijt was het beste uitmuntend. We hebben er in de avond ook gegeten en ook dat vonden we top.”

• Thali Thali Game Lodge Beoordelingsscore: 8,3

“Totale rust Veel dieren gezien - worden deels bijgevoerd vanwege de droogte”

• The Farmhouse Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Karakteristiek, sfeervol complex, waarbij het fraaie uitzicht over de baai een pluspunt is, maar ook de nabije ligging bij West Coast National Park. De manager kwam wat cool en minder behulpzaam over; de rest van het personeel was uitermate vriendelijk. Vanwege de wat excentrische lgging van het dorpscentrum is het handig dat er ook restaurant bij is; De zalige tomatensoep en mosselragout waren uitmuntend. Prima ontbijt.”

• Draaihoek Lodge & Restaurant Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer comfortabele kamers. Rustige ligging. Vlakbij strand”

De 15 beste hotels in: West-Kaap

gebaseerd op 4.364 hotelbeoordelingen op Booking.com