2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
Kaapse Wynland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Cana Vineyard Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Peachtig gebouw exterieur en interieur , enorm ruime vertrekken zowel de slaapkamer als ook de zitruimtes in de hal. Bedden uitstekend , privacy , niet gehorig.Rust rondom.Midden in de natuur , wijnvelden , vele bloemperken. Uitstekend ontbijt naar keus, ook warm. Vriendelijk en behulpzame staf. Alles kleinschalig.”

• Montagu Manor Beoordelingsscore: 5

“Centrale ligging. Goed verzorgd ontbijt met veel aandacht voor de sfeer.(aangepaste muziek). Veilige parkeerplaats op domein.”

• Hawksmoor House Beoordelingsscore: 9

“Wat een ontdekking! Een prachtig koloniaal historische boerderij. Wat een sfeer en het huis is bijna een museum. Als je van klasse en lekkere wijn houdt moet je hier zijn. Het is allemaal wat gedateerd op de kamer, maar nogmaals de sfeer is heerlijk. We hadden in de avond pas een vlucht en de manager was zo vriendelijk ons tot in de avond in onze kamer te laten. We gaan er zeker terug.”

• Stellenbosch Manor Beoordelingsscore: 10

“het ontbijt was mooi gepresenteerd. Genoeg-vers-gevarieerd ! De bedden waren super ! Geen lawaai van de omgeving.”

• Lavender Farm Guest House Beoordelingsscore: 9

“Prachtige kamer, fijn zwembad en de ontbijtruimte was heel verrassend modern ingericht.”

• Acara Guest Cottages Beoordelingsscore: 10

“Geweldige locatie met een prachtige tuin vol bloemen. Meerdere dieren op het terrein wat het voor de kinderen erg leuk maakte om te verblijven. De cottage was ruim, lekker koel binnen en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is erg mooi en de host heel gastvrij.”

• Mont d'Or Franschhoek Beoordelingsscore: 8

“We zaten gezellog naast elkaar met mijn zus en zwager, heerlijk midden in Franschhoek Johannes was enorm gastvrij en erg gezwllig”

• “Super goede locatie, op loopafstand van het centrum van Franschhoek. Aardig personeel en persoonlijke service.”

• Marianne Wine Estate Beoordelingsscore: 9

“Prachtige wijnboerderij met verschillende faciliteiten.”

• “Personeel was echt uitermate vriendelijk. De kamer met balkon was helemaal perfect! En dan het uitzicht… adembenemend!!! Ronduit een hele grote aanrader”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Kaapse Wynland

gebaseerd op 68.932 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com