Capri Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Weber Ambassador Poeng fra gjester: 9,2

«Fantastisk beliggenhet! Like overfor stranden, med fantastisk panoramautsikt mot stranden, de flotte klippene og de asurblå havet! Hotellet er bygd som en terrasse i landskapet, de fleste rom har egen veranda med utsikt utover bukten. Aircondition på rommet som faktisk blåste kaldt selv om det var 35 grader ute var utrolig bra, etter en uke i Italia på andre hoteller med «Aircondition» som blåser 25 grader varm fuktig luft.. Betjeningen var alle vennlige og smilende, vil spesielt nevne Nicola som ga oss veldig profesjonell og god service!»

• Hotel Punta Tragara Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenhet, utsikt, betjening.»

• Hotel Bougainville Poeng fra gjester: 9,2

«Ekteparet som sto i resepsjonen var så hyggelige og imøtekommende. Frokosten var god, rommet rent og hyggelig, med balkong og utsikt mot bassenget. De anbefalte restaurant som svarte til forventningene. Verten tilbød å kjøre oss ned til havnen slik at vi skulle rekke en av fergene inn til Sorrento. Måtte bare hente kona hjemme slik at hun kunne passe hotellet. Fantastisk service og ville ikke ha betalt for kjøring😊. »

• Albergo Italia - Vintage Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Enkel frokost men rimelig pris og nok mat.»

• Relais Maresca Poeng fra gjester: 9,2

«Frokosten var kongebra, med utsikt utover det vanlige.. deilige ac på hele hotellet og egentlig alt fantastisk bra👍👍👍»

• B&B Villa Mimosa Elegance Poeng fra gjester: 8,8

«Kort vei fra bussen til Anacapri (som ligger ca en 40-min fra kaia der båtene kommer inn fra fastland) Det tar omtrent 5 min å gå fra busstoppen til hotellet. Helt super terrasse med solsenger og nydelig utsikt av solnedgangen. God og variert frokost og ellers et rolig område.»

• Hotel Nautilus Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig hyggelig personale, god service, god frokost»

• Hotel Il Girasole Poeng fra gjester: 7,1

«Frokosten var enkel og sengene var harde, men passet min rygg.»

• Hotel Capri Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk sted å overnatte på Capri. En betjening som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg.»

• Hotel San Michele Poeng fra gjester: 4,6

«Utsikten var fin o frukosten god Poolen fin»

De 25 beste hotellene i Capri

basert på 16 695 hotellomtaler på Booking.com