Eiland Capri Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel La Floridiana Beoordelingsscore: 7,1

“Locatie en zicht vanuit de kamer en bij het ontbijt.”

• Hotel Casa Caprile Beoordelingsscore: 6,7

“Een van de voordeligere hotels op Capri, in het mooie Anacapri. Even gedoe met koffers en trappen, maar mooie tuin met uitzicht.”

• Hotel Canasta Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie !”

• Hotel Orsa Maggiore Beoordelingsscore: 9,6

“Een zeer gezellig, mooi ingericht hotel met bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel. De shuttledienst werkt perfect. Onze kamer had een groot terras met aanpalende tuin en zicht op zee... Zeer lekker ontbijt. Prachtige tuin met infinity-pool. Een echte aanrader voor wie Anacapri bezoekt.”

• Hotel Senaria Beoordelingsscore: 8,8

“Ligging in Annacapri en (gemeenschappelijk) terrasje voor de kamer. Rustige kamer.”

• Hotel Al Mulino Beoordelingsscore: 8,8

“Een heel mooi en rustig gelegen hotel, met een prachtige tuin op loopafstand van het dorpje Anacapri. Bij de kamer is een heerlijk privé terras met een doorgang naar de tuin en het (kleine) zwembad. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, geven goede tips over het eiland en halen je af bij de ferry.”

• Capri Tiberio Palace Beoordelingsscore: 10,0

“vriendelijke service, heerlijk gevarieerd ontbijt, uitstekende locatie, prachtig hotel!”

• Diva La Canzone Del Mare Beoordelingsscore: 10,0

“Paradijs, uitzicht adembenemend, ontbijt fantastisch, personeel geweldig, taxi en bus direct buiten het hek van het hotel, je kunt lopend naar het prachtige openbare strandje maar de rotsen met ligbedden van het hotel zijn ook geweldig”

• Hotel A' Pazziella Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was fantastisch. Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond elk moment van de dag voor me klaar. Ze houden heel goed in de gaten wanneer je weer vertrekt, zo werd mij zonder dat ik erom vroeg al hulp geboden met het kiezen van een juist tijdstip voor de ferry terug naar Napoli. Echt topservice.”

• Hotel Il Girasole Beoordelingsscore: 9,6

“Het was het lekkerste ontbijt van onze hele reis in Italie. Het personeel gaf ons enorm veel uitleg over de streek en sprak erg goed engels. Tijdens onze eerste nacht hadden we een lamp die niet meer volledig wou uitgaan. Gevolg: slechte nachtrust door het licht. De volgende dag zijn we dit gaan zeggen aan de receptie en nog geen half uur later kwamen we die persoon tegen in het centrum om lampen te kopen. Het probleem was onmiddellijk opgelost. Van onze hele reis door deze streek was dit het enige hotel waar we echt tevreden van waren.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Eiland Capri

gebaseerd op 3.059 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com