Castilla-La Mancha Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Juanito Poeng fra gjester: 6,7

«Gratis parkering i kjeller. Fin, gammel bygning. »

• Hotel Cigarral el Bosque Poeng fra gjester: 5,8

«Flott uteareal. »

• Zorita Castle Cottage Poeng fra gjester: 10,0

«Utmerket plass til å overnatte et par netter utenfor Madrid (1 kjøretime). Ren og koselig, gammelt hus, men renovert med alt man trenger og endå mer! Utrolig høflig og hyggelig eier. Det ventet vin på bordet og kalde drikker i kjøleskapet. Vi fikk også god info om bygda og området! Anbefales til alle!! »

• Hotel Convento Del Giraldo Poeng fra gjester: 8,8

«Hotellets stil og beliggenhet. Flott frokost.»

• Casa Rural El Hidalgo de Alarcón Poeng fra gjester: 7,9

«Flott beliggenhet ved festningsverk »

• Hotel Castillo Poeng fra gjester: 9,2

«Meget fornøyd og veldig hyggelig betjening. »

• Hotel Sercotel Alfonso VI Poeng fra gjester: 9,2

«Perfekt beliggenhet !»

• Hotel Menano Poeng fra gjester: 10,0

«Fint og meget stort rom, flott bad. Stille og rolig, ingen støy. Stilfull patio med bar og restaurant. »

• Hotel El Molino Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig gode senger, stort rom, stort bad, så ut som nye tepper på gulvet, så det så fint ut. Det var gammelt inventar, og slitt, men det gjorde ingen ting, så lenge det var så fint ellers. Badet så nytt ut. Jeg vil gi stedet topp karakter - mye for pengene! Anbefales videre! Har nå vært andre steder på turen, og ingen steder så langt kan måle seg med dette - det ligger fortsatt på 1. plass!! Supermarked rett ved siden av, og tvers over gaten, kunne man få alt annet man trengte - kjøpte selv en paraply som tålte mye regn!»

• Casa de las Hazas Poeng fra gjester: 8,8

«Koselig lite overnattingssted med hyggelig vertinne som hjalp til med tips for turer i området. Rommet vårt var koselig innredet og hadde peis. Både frokost og middag var utmerket, og var basert på lokale spesialiteter. Fine turmuligheter i flott natur.»

De 30 beste hotellene i Castilla-La Mancha

basert på 177 889 hotellomtaler på Booking.com