Cat Ba Nationaal Park Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Thai Duong Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk personeel en een mooie kamer”

• Catba Golden Holiday Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Personeel, kamer prima.”

• Nhat Anh Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed als je van harde bedden houd. Het hotel ligt op het einde van boulevard maar nog wel goed te doen! Ook hebben wij hier onze was gedaan en de volgende dag was het al klaar. ”

• Catba Island Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie kamer op de 6e verdieping, extra zitje in een glazen nis. Goede douche. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Personeel was SUPER vriendelijk.”

• Phoenix Flower Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De hulpvaardigheid en service van receptie. Mooie kamers en fraai uitzicht. ”

• My Ngoc Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“De ligging”

• Lang Chai Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Ontbijt. De tour naar Ha Long Bay geboekt via het hotel en daarbij was na onderzoek het hotel het goedkoopste. De grote van de kamers zijn top.”

• Anh Thuan Hotel 1 Beoordelingsscore: 5,4

“We konden slapen en het was niet duur. Het zou eigenlijk geen hotel mogen heten. Was meer een hostel.”

• Cat Ba Central Hotel 5 Beoordelingsscore: 10,0

“De eigenaar is super aardig en zeer behulpzaam. Je hoeft maar wat te vragen en ze rennen voor je. 😁. Het was super schoon wat we niet verwacht hadden. locatie is prima en alles is op loop afstand. Prijs -kwaliteit is echt goed.”

• Central Backpackers Hostel - Catba Beoordelingsscore: 10,0

“Backpacker doet een beetje afbreuk aan de accommodatie. We hadden zelf een privekamer bij het zwembad en die was schoon en ruim, de badkamer eveneens. De locatie is prima, iets buiten het centrum van Cat Ba. Wanneer je een bromfiets van het hotel huurt (+/- 3 euro voor een volledige dag) ben je binnen enkele minuten in het centrum. Het ontbijt konden we ook waarderen en dinner was eveneens lekker. We raden het hotel zeker aan.”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Cat Ba Nationaal Park

gebaseerd op 2.321 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com