Centraal Thailand Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Dang Derm in The Park Beoordelingsscore: 7,9

“Schoon en goed onderhouden”

• Khaosan Palace Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Locatie! Dat heeft absoluut het cijfer bepaald. Housekeeping is aardig, kamers zijn netjes. ”

• Resort M Bangkok - BTS Onnut Beoordelingsscore: 7,5

“Vele mooie planten, leuk klein zwembadje, kamer is prima. Simpel, maar je hebt alles wat je nodig hebt. ”

• lebua at State Tower Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig, top personeel, luxe suite, enorm ruim. Ontvangst is amazing. Helaas waren we er maar voor 1 nachtje. De prijs is het zeker waard! ”

• RetrOasis Beoordelingsscore: 9,2

“De locatie is uitstekend! Zeer dichtbij een BTS station. De kamer was ook dik in orde en proper en het zwembad is fantastisch. Het is groot genoeg en je kan op je gemak hangen aan het zwembad. ”

• On the Bed Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie is vrij goed. Het is niet zo ver wandelen van een BTS station. Het personeel was supervriendelijk wat een grote plus is! En de kamer was fantastisch. Het beste bed tijdens onze hele reis. Alles ligt er zeer netjes bij en de kamer ruikt heerlijk fris!”

• Khaosan Green House Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was heerlijk. Geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Ideale kamer met alles dr op en dr aan een straat achter khao san road. Top!”

• Siam Piman Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime kamer. Dichtbij vliegveld”

• “We verbleven hier slechts één nacht aansluitend op onze vlucht. Positief was dat het restaurant 24 uur service heeft en we dus om 21u30 nog makkelijk terecht konden. Zowel het ontbijt als avondmaal waren prima verzorgd. Vriendelijk onthaal. Kamer ruim en goed ingericht met comfortabel bed. Shuttleservice naar de vlieghaven inbegrepen en goed geregeld.”

• Good Times Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijke plekje om te verblijven als je richting de bridge over the River Kwai wilt gaan. Je kunt al een scooter huren in de straat voor 200 bath per dag. Wij zouden hier 1 dag verblijven maar hebben gelijk nog een nachtje bijgeboekt. Super vriendelijk personeel.”

De 30 beste hotels in: Centraal Thailand

gebaseerd op 968.209 hotelbeoordelingen op Booking.com