Central Vermont Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Mountaineer Inn Beoordelingsscore: 5,4

“De omgeving. Zwembad en hottub.”

• Innsbruck Inn at Stowe Beoordelingsscore: 7,5

“Ruime kamer. Persoonlijke bediening bij het ontbijt. ”

• Mountain Road Resort Beoordelingsscore: 6,2

“Ligging was prima”

• The Gables Inn Beoordelingsscore: 7,9

“Uitstekend ontbijt Bijzonder vriendelijke ontvangst en hulp Huiskamer-gebruik Fijne matras”

• Stowe Motel & Snowdrift Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer deed wat oubollig aan door demeubels maar het was schoon en de bedden waren goed. Uitstekende plek. ”

• Hilltop Inn of Vermont Beoordelingsscore: 7,1

“Twee kamers met ieder twee bedden voor de prijs van een. Voldoende (slaap)ruimte. Stevige matrassen. Voldoende parkeerplek. En met eigen auto op rijdafstand van Montpelier en andere leuke plekjes in de buurt zoals de bekende rode bruggen (wel even zoeken) en een leuk (klein) mapel museum ('Morse Farm').”

• Northern Lights Lodge Beoordelingsscore: 10,0

“Superleuk hotel met een Oosterijks tintje. We zaten in een kamer achter het hoofdgebouw en je kon prima voor de deur parkeren. Achter het gebouw zit je aan de rivier waar stoelen staan en je heerlijk kan zitten. Er is ook een binnenzwembad, niet groot maar prima. Er is ook een game room en wasmachine/droger om te wassen. Ontbijt in de morgen was perfect!”

• The Stowehof Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“Een ruime kamer, mooi uitzicht, mooie plek met goede stoelen om te ontbijten of koffie te drinken. De locatie.”

• Best Western Plus Waterbury - Stowe Beoordelingsscore: 6,7

“Goed ontbijt. Perfecte ligging nabij centrum Waterbury waar goede restaurants te vinden zijn (o.a. Prohibition Pig - erg druk en veel wachttijd & The Bleu Stone pizzeria - met echt lekkere italiaanse pizza's en prettige bediening). Maar voor ons doen veel te veel "pluche" verder.”

• Sun & Ski Inn and Suites Beoordelingsscore: 7,5

“Leuk hotel. Wij hadden een kamer in 1 van de bijgebouwen. Nette kamer. Ontbijt was ook goed geregeld. Alleen de ontbijtruimte is wat klein, maar daar storen wij ons niet aan. Wij hebben gebruik gemaakt van de bowlingbaan. Erg leuk om te doen aangezien het buiten slecht weer was.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Central Vermont

gebaseerd op 2.223 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com