Cervinia Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• White Angel Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk beliggenhet med ski inn, ski out. Flott spa avdeling. Shuttle buss til/fra sentrum. Meget god mat. »

• Hotell Millefiori- Alpine Event Lodge Poeng fra gjester: 10,0

«Fine rom. Fantastiske fellesområder! Beste frokosten jeg har spist på hotell på lenge og de serverte mye mer enn forventet! Bra wifi. Nydelige omgivelser, alt i alt et helt topp hotell!»

• Hotel Europa Poeng fra gjester: 10,0

«Perfekt beliggenhet med utsikt rett mot Matterhorn. Flott utgangspunkt for dagsturer helt opp til foten av fjellet med restauranter helt opp til 2800 meter. Kjempefrokost, billig bufett til 8 euro på kvelden. Flotte restauranter 50 meter fra unngangsdøren om man sjekker inn etter kl 21.00. Nydelig liten alpeby med heiser helt opp til 3.500 m. Et must!!!»

• Le Chalet du Coq Rouge Poeng fra gjester: 9,2

«God frokost, veldig hyggelig betjening og super service»

• Hotel Panoramique Poeng fra gjester: 8,8

«Svært hyggelig og hjelpsom familie som drev hotellet. Jeg fikk bl.a. viktig informasjon om transportmuligheter. Et meget velfungerende hotel med en svært god restaurant. Mange interessante og velsmakende lokale retter. Fine tremøbler og god varme på rommet. Flott beliggenhet med fantastisk utsikt mot fjell samt nærhet til skiutleie og gondolbane til skiløyper.»

• Hotel Des Roses Poeng fra gjester: 8,3

«Flott frokost, rimelig og god tre retters middag.»

• White Angel Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Nydelig mat til frokost og middag og veldig bra med litt småmat når vi kom fra bakken/after ski - deilig lounge musikk👌🎶 Prima ski inn/out og veldig effektiv shuttle buss til sentrum👍»

• Hotel Des Roses Poeng fra gjester: 7,1

«Veldig koselig hotell med fin plassering. Stille og rolig. Flott tv stue.»

• Hotel Baita Cretaz Poeng fra gjester: 8,3

«Meget bra 3 stjernes hotell og fleksibelt og hyggelig personale»

• Hotel Jumeaux Poeng fra gjester: 9,6

«Perfekt beliggenhet midt i "stripa", med parkering rett utenfor døren. Vi bestilte familierom, og fikk to doble rom. Veldig hyggelig vertskap, men litt utfordrende å kommunisere godt på engelsk.»

De 30 beste ferieboligene i Cervinia

basert på 3 722 omtaler av ferieboliger på Booking.com