Cetinje en omgeving Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Benvenuti Apartments Beoordelingsscore: 7,5

“De ligging van het appartement was goed. Makkelijk parkeren en je zat snel op de weg naar Lovcen National Park. Ook kon je zo naar het oude centrum lopen van Cetinj, dit was 5 minuutjes. ”

• Rooms Dujeva Drago Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige locatie, heerlijk uitzicht. De eigenaresse was bijzonder gastvrij. Je kon heerlijk buiten zitten. En het eten was uitstekend en met name de vegetarische maaltijden erg afwisselend. Dat gold ook voor het ontbijt. Kortom: voortreffelijk.”

• Brvnara Borovik Beoordelingsscore: 10,0

“Prachtig houten chalet in grote tuin aan de voet van de berg buiten Cetinje, stadje zelf en prima restaurants op loopafstand; bijzonder vriendelijke en behulpzame gastvrouw; heerlijk ontspannen week in de natuur”

• Hotel Ivanov Konak Beoordelingsscore: 7,9

“Midden in het wandelgebied van Lovcen NP. Kamers eenvoudig en schoon. Voor € 60,- pn goede prijs kwaliteit. ”

• Hotel Sport IN Beoordelingsscore: 2,9

“Ruime kamer”

• Lotus House Dodoši Beoordelingsscore: 8,8

“De gastheer- en vrouw waren top! Lieve mensen die je veel vertellen over de omgeving. We waren op de fiets gekomen en de gastheer hielp ons met het repareren van de band. De kamer was in orde, mooie badkamer, gezellig huis. We raden je aan om savonds/smiddags bij de bar aan het water te hangen.”

• Estate & Winery San Duyevo Beoordelingsscore: 5,4

“Mooie locatie midden in het national park. Gelukkig niet echt duur.”

• Hotel Monte Rosa Beoordelingsscore: 5,8

“Grote kamer”

• Hotel Ivanov Konak Beoordelingsscore: 5,8

“Ontbijt en avondeten overvloedig, parkeren voor de deur, gedienstig personeel”

• Hotel Ivanov Konak Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijt was heel lekker. Onze kamer was wat klein omdat het de enige kamer met 2 bedden was. Op verzoek kregen we een andere kamer: groot, prettig en prachtig uitzicht.”

De 5 beste hotels in: Cetinje en omgeving

gebaseerd op 1.007 hotelbeoordelingen op Booking.com