Charente Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

“Locatie”

• Gites du Chene-Vert Beoordelingsscore: 5,0

“De rust.”

• Mercure Angoulême Hôtel de France Beoordelingsscore: 9,6

“ligging,heerlijk ontbijt in mooi kader , tof hotel ; parkeren in hotelgarage”

• “Handige locatie naast de n10.”

• Hôtel Saint Antoine Beoordelingsscore: 7,5

“De gastheer is heel vriendelijk. Het avondmaal is gewoon wat in de oven opgewarmde kost, maar het ontbijt is heel goed en meer dan voldoende.”

• Hôtel Ligaro Beoordelingsscore: 10,0

“De ontvangst en verdere service was zeer vriendelijk. Ontbijt was goed en de verzorging vriendelijk.”

• Relais de Barbezieux Beoordelingsscore: 9,0

“Avondeten”

• Hôtel du Palais Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijke kamer, vriendelijk personeel en ontvangst, prima ontbijt Fijn hotel op top locatie”

• Domaine Quai des Pontis Beoordelingsscore: 9,6

“Top gezellig vriendelijk”

• ibis budget Angoulême Centre Beoordelingsscore: 8,3

“Op wo 3-10-18 om 19.30 uur een parkeerplaats aangevraagd via booking. Vriendelijke en vrolijke ontvangst door de receptie dame. Ze weet dat we een parkeerplek gereserveerd hebben. Ze loopt mee om te wijzen waar de ingang van de parkeergarage is en waar we moeten parkeren. Ook wijst ze waar de lift naar boven is. Frisse kamer (3 persoons voor 2). Frisse bedden en badkamer. Geeft uit zichzelf een mogelijkheid dicht bij om te eten met een folder en zegt dat we korting krijgen. Goede locatie ten opzichte van centrum. (Slechts) 2 handdoeken, dus geen kleine om de handen te wassen en alleen 2 verpakte stukjes zeep. Maar dat is allemaal prima. Bij afrekenen volgende dag van de parkeergarage hoef ik de 3 euro die op de mail staat die we ontvingen na het reserveren van een parkeerplaats, niet te betalen, ze boden het ons aan!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Charente

gebaseerd op 7.665 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com