Chateau d'Oex Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Gstaad Saanenland Youth Hostel Beoordelingsscore: 6,7

“Ik kwam laat aan, was doodmoe, nog noet gegeten, keuken al dicht maar personeel bedacht uit zichzelf dat ze dan wel een maaltijd van die avond voor me op konden warmen, en hoe laat ik dat wilde? Echt levensreddend, zou ik bijna zeggen. Kamer was steriel en leeg maar bed en douche waren goed en het was schoon”

• Hotel Valrose Beoordelingsscore: 8,3

“De kamers waren fantastisch en het hotel zelf ook. Klein en zeer sfeervol. Heerlijk gegeten en aardig en behulpzaam personeel. ”

• Hotel Spitzhorn Superieur Beoordelingsscore: 10,0

“Wauw...wat een net en mooi ingericht hotel met een mooi uizicht op de bergen ! Lekker rustig. Hier kan je alleen maar genieten !”

• ERMITAGE Wellness- & Spa-Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Door het zeer uitgebreid aanbod van uitstekende bereidingen en dit zowel wat betreft het ontbijt, de salad bar s’middags, het taartenbuffet in de namiddag als het 6 gangen menu s’avonds was elke dag een echt eetfestijn. De schitterende accommodaties van het hotel en de zeer ruime suite in complete rust maakten er een perfect verblijf van. Tenslotte hebben wij de zeer persoonlijke bejegening ten zeerste geapprecieerd.”

• Hotel Kernen Beoordelingsscore: 9,6

“De sfeer in het hotel”

• Park Gstaad Beoordelingsscore: 10,0

“Voortreffelijk uitzicht op de bergen. Een ongelooflijk lekker en uitgebreid ontbijtbuffet met toppersoneel dat je op je wenken bedient. De locatie was super en dichtbij de promenade op 5 min loopafstand waar je heerlijk kan slenteren en waar je winkels zoals Louis Vuitton en Prada hebt. Mooie en schone kamer met muziek op de badkamer. Heerlijk bed. Mooi en groot balkon.”

• B&B Chalet des Graines d'aventures Beoordelingsscore: 8,8

“aardige gastvrouw en een goed ontbijt mooi uitzicht”

• Hotel Roc et Neige Beoordelingsscore: 7,1

“De kamers waren wat gedateerd maar zeker wel schoon en netjes. Vanuit de foto's en tekst vooraf had ik wat meer verwacht. Ontbijt/personeel/ligging zijn uitstekend. Persoonlijk zoeken wij iets meer interne faciliteiten. Er was ook veel info en adres te krijgen.”

• Hotel Alphorn Beoordelingsscore: 9,2

“Goed ontbijt, mooie ligging, vriendelijk personeel.”

• Hotel Bellerive Gstaad Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie kamers, typisch zwitsers, met veel hout; nette moderne badkamer. Goede ligging”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Chateau d'Oex

gebaseerd op 1.243 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com