1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av hoteller i Frankrike
Cher Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel La Mire Poeng fra gjester: 8,8

«Meget hyggelig og behjelpelig personal. Hotellet byr på gratis vannflasker/ juice og kaffe i frokostsalen. Stor gratis parkeringsplass. Rolig beliggenhet. God mat på restauranten og god fransk frokost.»

• «Veldig god frokost. Fin restaurant på stedet i et veldig originalt rom. God mat. Gratis parkering på privat parkering på stedet. Uvanlig på sentrumsnære hotel.»

• Hotel De La Loire Poeng fra gjester: 8,3

«Lite hotell med 11 særegne rom. Vi bodde på "India". Hyggelig personale. De hadde plass tilbudene vår i bakgården. Lett å finne. Aircon.»

• Arche Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Et veldig spesielt hotell, i amerikansk 50/60-talls stil. Morsom innredning. Fin beliggenhet ved kanalen. Kommer gjerne tilbake, helst en dag restauranten er åpen.»

• Brit Hôtel Le Clos Saint Martin Poeng fra gjester: 8,8

«Et lite, men meget hyggelig hotel midt i sentrum av Sancerre. Meget bra frokost og hyggelig betjening. Vi ankom sent (23) men det gikk fint da vi ga beskjed på forhånd, fikk også kjøpt en flaske vin ved ankomst selv etter stengetid i baren.»

• Hôtel Inn Design Resto Novo Bourges Poeng fra gjester: 7,5

«Rent og pent og koselig by»

• Le Verger Fleuri Poeng fra gjester: 7,5

«Beliggenheten var det som var best ved hotellet. Det var også rent og ordentlig, og hadde hyggelig personale. De har god plass til privat parkering. De serverte en OK frokost. Muligheter for å spise i hotellets resturant (men dette prøvde vi ikke)»

• Hotel La Mire Poeng fra gjester: 9,6

«Resepsjonist snakket godt engelsk! Pene, romslige og rene rom»

• La Passerelle Poeng fra gjester: 5,4

«Helt grei frokost»