Chiang Rai Province Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Maryo Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Rust, hygiënisch, relaxte omgeving”

• Fortune River View Chiang Khong Beoordelingsscore: 8,8

“Zwembad en ligging van huisjes, dit resort ligt net buiten het centrum”

• Baan Sabai Maesai Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie is fantastisch. Ik vond het leuk om zo is om in een tent te slapen. Er is een ventilator voor elke tent. Fijn dat je een fiets kunt gebruiken, zo kon ik wat meer van de omgeving zien. De 2e dag maakte de eigenaar nog een praatje met me. Heel vriendelijk en gaf me tips. Ik mocht nog wat mandarijntjes meenemen voor onderweg. En water kon ik ook pakken.”

• Homestay Chiangrai Beoordelingsscore: 8,3

“Propere kamer, leuk zwembad en vriendelijk personeel. Shuttle service die 3x per dag rijdt aan een kleine prijs. Mogelijkheid om scooters en fietsen te huren. ”

• Nakaraj Princess Chiang Rai Beoordelingsscore: 10,0

“Heerlijk bed en vriendelijk personeel. Heerlijk bed en lekkere douche. Prima Wi-Fi. Elke dag vers water.”

• Baansilp Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Meneer Ban-cha is een hartverwarmend persoon. De moeite die hij neemt voor gasten is onbegrensd. Iedere dag onze bedden opgemaakt, kamer schoongemaakt, schone baddoeken, zeep/water/toiletpapier aangevuld. De zorg van een 4/5 sterren hotel voor een laag prijsje. Ik kan een ieder aanraden om hier te verblijven. Bedankt voor alles Ban-cha, je bent fantastisch! ”

• Baan Soontree Resort Beoordelingsscore: 4,6

“Bed”

• Pimann Inn Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtig zwembad”

• Na-Rak-O Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie is top”

• Ben Guesthouse Beoordelingsscore: 7,1

“Zwembad Was service Personeel vriendelijk”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Chiang Rai Province

gebaseerd op 13.398 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com