Chiba Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casual Resort COFF Ichinomiya Beoordelingsscore: 7,9

“Mooie schone ruime kamer”

• APA Hotel & Resort Tokyo Bay Makuhari Beoordelingsscore: 7,5

“Dichtbij het beursgebouw en bij het station. Verder prima om de nacht door te brengen. Kon ook eerder inchecken voor 1000 yen per uur. Dus dat is prima. Keisei bus brengt je gemakkelijk van Narita airport naar de voordeur van het hotel. Erg makkelijk te vinden allemaal. Ook retour gaat de shuttlebus regelmatig, maar zorg dat je op tijd klaar staat want vol=vol. In mijn geval konden er maar 2 mensen in en de overige 20 konden terug. ”

• Narita View Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Prima hotel dichtbij het vliegveld. Voor als je zoals wij, vroeg een vlucht hebt is het ideaal. Er is een gratis shuttleservice die je in 20min naar het vliegveld brengt. Kamer is wellicht wat verouderd qua interieur maar voor zo'n lage prijs verwacht ik ook geen luxe suite. Het was schoon en alles functioneerde goed. De onsen is heerlijk trouwens! We zijn er niet naar de restaurants geweest omdat we daar slechte verhalen over hadden gelezen, dus daar geen mening over.”

• Henn na Hotel Maihama Tokyo Bay Beoordelingsscore: 7,5

“De robots! Erg leuke beleving”

• HOTEL MYSTAYS PREMIER Narita Beoordelingsscore: 9,6

“Heel mooi hotel met veel faciliteiten! Kamer was goed schoon en hadden een leuk uitzicht. De tuin die bij het hotel ligt vonden we ook prachtig! We hebben gegeten in het Japanse restaurant bovenin het hotel en daar heb je een mooi uitzicht over Narita en het eten is ook heerlijk, aanrader! De shuttle bus rijdt vaak en is ongeveer in 20m bij de luchthaven. Kortom; Fijn hotel waar je nog even tot rust komt voordat je gaat vliegen of als je net bent aangekomen.”

• Narita Gateway Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“De gratis upgrade, de kamer was zeer ruim en het hotel was dichtbij het vliegveld. Prima shuttle service.”

• International Garden Hotel Narita Beoordelingsscore: 8,8

“Fijn hotel vlak bij het vliegveld met een gratis shuttle bus”

• Hotel Nikko Narita Beoordelingsscore: 9,6

“Perfecte ligging voor een transfer of als je net aankomt in Tokio en je eerst wil bijkomen van een lange vliegreis met jetlag. Heel vriendelijk personeel, goed ontbijt en prima restaurant aanwezig. Er is ook een souvenierswinkeltje een bar, verschillende restaurants, een leuke koffiebar en een minisupermarkt. Perfecte bedden!”

• Narita Airport Rest House Beoordelingsscore: 8,8

“Het was een hotel op de luchthaven, dus enkel voor mensen die kort erna vliegen. 3 minuten lopen van de vertrekhal. Gratis shuttlebus naar het station.”

• Narita Tobu Hotel Airport Beoordelingsscore: 7,1

“De kamer was zeer groot”

De 30 beste hotels in: Chiba

gebaseerd op 93.265 hotelbeoordelingen op Booking.com