Choco Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Posada del Mar Bahía Solano Beoordelingsscore: 4,2

“Vriendelijke eigenaars en behulpzaam”

• Hotel Nuquimar Beoordelingsscore: 6,2

“Leuke ligging. Personeel is aardig en behulpzaam.”

• Hostal Capurgana Beoordelingsscore: 6,7

“Mooie binnentuin.”

• Kachikine Beoordelingsscore: 8,3

“Heerlijk ontbijt, prachtige omgeving, lief personeel. Terug naar de natuur. Wel goed om te weten dat de accommodatie niet in Capurganá maar in El Aguacate ligt (ongeveer 1 uur lopen of een kwartier met de boot).”

• Posada Ecoturística El Valle Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Basic kamers maar schoon. Zeer lekkere maaltijden en er is WiFi. Neem genoeg cash mee. Alleen in bahia solano is een atm. Ga ook naar het nationaal park en blijf er een nacht. Zwem savonds tussen het plankton. kayaks te leen. Eigenaresse Luisa kan boot regelen. 80000 cop. Ook walvissen tour en schildpadden kan ze regelen. Zonsondergang bij el mirador vijf minuten vh hotel. Taxi naar vliegveld is 10.000 cop pp maar minimaal drie personen. Vluchten zijn vaak vertraagd boek daarom geen aansluitende vlucht op dezelfde dag. Santena schijnt het meest betrouwbaar te zijn. Ga ook naar strand cahuita. Eenzaam en verlaten en ruig.”

• Paraiso Escondido Beoordelingsscore: 7,1

“Een unieke lodge op ongeveer 20 min vaarafstand van Bahia Solano en ligt erg afgelegen. De lodge is gelegen in een prachtig gebied en je kijkt uit op de zee en dolfijnen. Houd er wel rekening mee dat je geen wifi en geen bereik hebt. De gastvrouw kan erg lekker koken en brengt je tegen betaling 3 maaltijden per dag. De gastheer kan je meenemen op zijn boot om walvissen te spotten. Ik reis alleen en was ook de enige gast in de lodge. Dat was af en toe een beetje eng.”

• Cabaña Tucan Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijkheid en kookkunsten van Italiaanse eigenaar. Dat was echt super als je al een tijdje traditionele Columbiaanse keuken eet.”

• Hotel Nuquimar Beoordelingsscore: 10,0

“De zorgzaam en vriendelijkheid van het personeel was super!”

• Hotel Arena Azul Beoordelingsscore: 10,0

“De eigenares was heel erg vriendelijk en heeft er alles aan gedaan om een tour voor ons te regelen, ook al was het niet het toeristisch seizoen. Ik denk dat we eerlijk kunnen zeggen dat zij onze tijd in Nuqui heeft gered door mensen te contacteren en te blijven zoeken. Waarvoor heel veel dank! Leuke kamer, zeer proper en hoewel ze vooral Spaans spreekt konden we elkaar toch begrijpen en had ze leuke ideeën voor ons om te doen. En oh ja: de boom naast het hotel zit VOL met kolibries die elke morgen goed te zien zijn!”

• Posada Turística Rocas De Cabo Marzo Beoordelingsscore: 8,8

“Great location, Enrique and Nancy provide an excellent and friendly service in arranging trips, guides, etc. Spacious room, fantastic view!”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Choco

gebaseerd op 686 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com