Chubut Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• La Tosca Hostel Beoordelingsscore: 7,1

“2 keukens goed uitgerust en voldoende ruimte”

• Costanera Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“De plek en prijs kwaliteit ”

• Australis Yene Hue Beoordelingsscore: 8,8

“Fantastisch personeel! Zeer vriendelijk en hulpvaardig! Goed ontbijtbuffet, goede locatie en grote, nette kamers.”

• Hotel Sol del Sur Beoordelingsscore: 8,8

“De locatie in het centrum was uitstekend, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam en de kamer, hoewel niet erg groot, was prima. Er was een douche i.p.v. een bad, dat was plezierig, veel minder kans op uitglijden. Het ontbijt was in een grote zaal boven met uitzicht over de omgeving. Zowel naar het busstation als naar het station van La Tronchita was het ongeveer 8 blokken lopen. Voor La Tronchita zijn kaartjes te koop in een kantoor naast het hotel.”

• Cabañas Palo Blanco Beoordelingsscore: 7,5

“De eigenaar van de locatie is heel erg vriendelijk. Toen we geen geld konden halen van een geldautomaat wilde hij ons zo geld geven om wat te eten! Gelukkig konden we nog wat buitenlands geld wisselen bij hem.”

• Hotel Petit Beoordelingsscore: 6,2

“De locatie”

• Dazzler by Wyndham Puerto Madryn Beoordelingsscore: 8,3

“Zeer ruime en comfortabele kamer, goed ontbijt en uitstekende lokatie aan het strand.”

• El Colibrí Cabañas de la Naturaleza Beoordelingsscore: 7,5

“Geen ontbijt, het is een huisje. Huurauto is wel vereist want je zit ver weg. Eigenaren erg vriendelijk en goede info in het huis. Wij verbleven maar 1 nacht.”

• Playa Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“prima ontbijt. heel behupzaam personeel aan de balie. voordeel visabetaling werd verrekend. lange opslag van de koffers na het uitchecken op de vertrekdag mogelijk”

• Hotel Tolosa Beoordelingsscore: 10,0

“Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Erg mooie kamer met goede bedden. Gunstige ligging”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Chubut

gebaseerd op 3.252 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com