Ciudad Real (provins) Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Europa Poeng fra gjester: 7,1

«Enkelt og koselig... Sjarmerende. Valuta for pengene... Hyggelig personale... Rent....»

• Hotel Menano Poeng fra gjester: 10,0

«Fint og meget stort rom, flott bad. Stille og rolig, ingen støy. Stilfull patio med bar og restaurant. »

• Hostal La Noria Poeng fra gjester: 10,0

«Frokosten var helt grei, de skaffet til og med glutenfritt brød uten at jeg trengte og spøre om det helt fantastisk. Sengene var rene og gode og ligge i. Jeg har reist rundt i verden og det er det reneste hotellet jeg noengang har vært på og servicen var helt topp. Takk for den fantastiske ren opplevelsen»

• Hotel Retiro del Maestre Poeng fra gjester: 10,0

«Kan anbefales! Absolutt alt var utmerket, privat parkeringskjeller med heis opp. En hyggelig by, som vi har besøkt før.»

• Hospedería Hotel Don Quijote Poeng fra gjester: 7,5

«Frokosten var svært enkel.»

• Hotel Escudero Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig vennlig personal. Flotte og nye rom. Stor og god seng.»

• Hotel Vista Alegre Poeng fra gjester: 5,8

«Nedslitte madrasser i sengene. Du kunne kjenne spiralfjærer. Blendingsgardinene lot seg ikke åpne.»

• Hotel Rural Restaurante Los Rosales Poeng fra gjester: 7,5

«Gode senger og grei beliggenhet.»

• Hotel El Molino Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig gode senger, stort rom, stort bad, så ut som nye tepper på gulvet, så det så fint ut. Det var gammelt inventar, og slitt, men det gjorde ingen ting, så lenge det var så fint ellers. Badet så nytt ut. Jeg vil gi stedet topp karakter - mye for pengene! Anbefales videre! Har nå vært andre steder på turen, og ingen steder så langt kan måle seg med dette - det ligger fortsatt på 1. plass!! Supermarked rett ved siden av, og tvers over gaten, kunne man få alt annet man trengte - kjøpte selv en paraply som tålte mye regn!»

De 30 beste hotellene i Ciudad Real (provins)

basert på 34 177 hotellomtaler på Booking.com