2. Hotellrecensioner UK
  3. Recensioner för semesterboenden i Cornwall
Cornwall Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Trevligt hus i ett lugnt område en kort promenad från järnvägsstationen. Huset var välstädat och var utrustat med det vi behövde. All kommunikationen med värdparet gick klanderfritt.”

• Hengar Manor Apartments Gästbetyg: 1

”Vi fick bekräftelse på bokningen men inget husnummer. Väl på plats visste inte personalen att vi skulle komma, och det fanns ingen nyckel till oss”

• Woodpecker Cottage Gästbetyg: 9

”Lugnet, närheten till naturen och mycket trevliga värdar. Vi fick många bra tips på utflyktsmål, restauranger osv som vi inte hade hittat till annars. Huset är en gammeldags idyll, som känns väldigt 'cornish'.”

• Salt Loft Gästbetyg: 8

”Väldigt fint inrett och ombonat och mysigt. Ingen fukt, bra innetemperatur. Sköna kuddar! Bra läge. Skulle absolut kunna återvända.”

• Ocean Villas Gästbetyg: 9

”Fantastiskt läge med utsikt över St Michael’s Mount. Rymlig och välutrustad lägenhet. Ett fantastiskt boende som vi varmt kan rekommendera.”

• The Haven Gästbetyg: 10

”Värden var mycket trevlig och vänlig. Han hjälpte oss både att hitta bra sevärdheter i området och hjälpte oss mycket när resplanerna förändrades. Det var även otroligt vackert runtomkring boendet och man hade gångavstånd till en fantastisk strand, en vacker utsiktsplats vid en fyr och samtidigt ett par minuter till pub, mataffär och bageri. Det var en lugn by bortanför turistområdena men som var minst lika vacker. Från boendet har man utsikt över stranden och havet, både från fönster och terrass.”

• ”Byt, rent o fräscht”

• ”Fräscht, modernt, vackert och lugnt med fin uteplats, Värdinnan var mycket omsorgsfull och hjälpsam. Det lilla extra fanns, lite god choklad, speciella Corwallkakor, minibar och fina hygienartiklar och dofter!”

De 30 bästa semesterboendena i Cornwall

baserat på 72 031 recensioner för semesterboenden på Booking.com