Zuid-Corsica Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Résidence Le Village Marin Beoordelingsscore: 10,0

“De rust, het comfort en de ligging.”

• Best Western Plus Ajaccio Amirauté Beoordelingsscore: 10,0

“Moderne kamers en goede ligging tov binnenstad en vliegveld.”

• ibis budget Ajaccio Beoordelingsscore: 7,9

“Goed ontbijt voor 6,60 met yoghurt, fruit, croissant en heerlijk, knapperig bruin brood!😊 Douche en wc apart. Behulpzaam personeel. Goede bedden, te warm dekbed. Gratis parkeren.”

• Hotel Stella Di Mare Beoordelingsscore: 8,8

“Nette schone kamer en zeer vriendelijk personeel. Mooie ligging en gratis parkeren ”

• Hotel Restaurant de la Poste Beoordelingsscore: 9,5

“Vriendelijk personeel”

• Hôtel Spunta Di Mare Beoordelingsscore: 10,0

“Heel vriendelijk personeel. Ruime en met zorg ingerichte kamer. Fantastische douche. Diner in het restaurant was erg goed. Ook het ontbijt was helemaal top! Zeer uitgebreid. 's Avonds heerlijk gezwommen in het overdekte zwembad en op het dakterras gezeten. Vlak in de buurt van het hotel is een rustig en fijn strandje. Ook de wandeling naar het centrum was heel goed te doen.”

• Best Western Hotel du Roy d'Aragon Beoordelingsscore: 6,7

“nette badkamer, verder geen bijzonderheden. Receptie vriendelijk en duidelijk.”

• Hotel le Dauphin Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt ok. Keuze genoeg. Heb echter één nacht niet kunnen slapen door Halloween feestvierders naast mijn kamer. Waren dronken en maakten een hels lawaai. Ik had het normaal gevonden dat het hotel 'iets' extra achteraf voor mij zou gedaan hebben. Niets gebeurd, niets gekregen! 'Dat het hotel daar niets aan kan doen', vind ik flauwe uitleg! Als men vraagt om te wekken 's morgens om 4u45 (dag van vertrek), gebeurt dit niet! Vind ik niet kunnen.”

• Hotel Royal Beoordelingsscore: 6,7

“Ligging en restaurant”

• Mercure Ajaccio Beoordelingsscore: 7,5

“Niets in het bijhzonder”

De 30 beste hotels in: Zuid-Corsica

gebaseerd op 70.050 hotelbeoordelingen op Booking.com