1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Costa Paradiso Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Castelsardo Domus Beach Poeng fra gjester: 10,0

«Et veldig hyggelig hotell rett ved stranden i Lu Bagnu ved Castelsardo. Klaget på utsikten på rommet, dagen etter fikk vi det fineste rommet i front med 2 balkonger. Veldig hyggelig og høflig personale på hotellet. Bra frokost, god kaffe. Rommet ble rengjort hver dag. Gode senger. Organisert parkering. Vi kommer gjerne tilbake!»

• Rena Majore Resort Poeng fra gjester: 7,9

«Stor leilighet, mange terrasser. Bra bassengområde rundt 5 min gange fra leilighetne med lite folk. Egen parkeringsplass rett utenfor.»

• Hotel Corallo Poeng fra gjester: 9,6

«Super beliggenhet, hyggelig staff.»

• Hotel Corallo Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenheten. Veldig koselig sted som er avsidesliggende. Fine lokale strender. Hyggelige personell.»

• Hotel Nantis Poeng fra gjester: 7,1

«The view»

• Hotel Rosa dei Venti Poeng fra gjester: 8,8

«Hotellet ligger svært nær stranden, kun 3 minutter å gå. Hotellet er rent, og rommene er romslige med stor veranda. Bra klimaanlegg som holder temperaturen nede også midt på sommeren. Grei parkering i kjeller. Frokosten var også ok etter italiensk standard, med også salt pålegg og grovt brød. Mulighet for å spise frokost ute i bakgård er kjekt om sommeren. Hotellet har ikke egen restaurant utover frokost, men det ligger en bra restaurant/pizzeria vegg i vegg. Velfungerende Wifi.»

• La Marinedda Poeng fra gjester: 10,0

«Vi leide et rom for 4 personer (barn på 13 og 15 år). Huset ligger sentralt i Castelsardo, nær spisesteder og butikker. Romslig, rent og gode senger, stor og flott terrasse med utsikt mot stranda/sjøen og en vakker solnedgang. Svært hyggelig og hjelpsom familie som vertskap. A/C ble installert på rommet mens vi var der, noe som forbedret oppholdet betraktelig i varmen.»

De 29 beste ferieboligene i Costa Paradiso

basert på 7 763 omtaler av ferieboliger på Booking.com