Costa Vicentina Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Carrapateiramar Guest House Beoordelingsscore: 8,3

“Rust, locatie, aardige eigenaar bracht ons gratis met zijn auto naar start van onze wandeling 15km verderop”

• “Uitgebreid ontbijt, veel keuze”

• Amar o Mar Guest House Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi, verzorgd, ruim, gezellig veel comfort. Vriendelijke ontvangst met veel tips.”

• Villas Brites Beoordelingsscore: 10,0

“Super locatie dichtbij het strand en ontzettend vriendelijke hosts!”

• Memmo Baleeira - Design Hotels Beoordelingsscore: 9,6

“De voorgevel van het hotel is heel sober en strak. Eenmaal binnen wordt je overdonderd door de luxe, de moderne inrichting van alle ruimtes, de gezellige en rustgevende sfeer die er hangt, het prachtig zeezicht vanuit de kamers. Het "wauw" gevoel is enorm. Wij deden een roadtrip door de Algarven langs 5 hotels en dit is echt het hipste hotel waar wij ooit waren !”

• “Heerlijk familiehotel vooral voor gezinnen met kleine kinderen een echte topformule. Mooie kamers, mooi strand en lekker eten. Ze hebben echt alles voor baby's, peuters en kleuters en jonge kinderen.”

• Pousada de Sagres Beoordelingsscore: 10,0

“Rust”

• Good Feeling Beoordelingsscore: 8,3

“De sfeer en gezelligheid met andere reizigers en het personeel vond ik het leukst. Echt een surfhostel waar iedereen relaxed en vriendelijk is. Ook de omgeving en de ruimte waren geweldig. Vooral met mooi weer, aangezien de tuin groot is en beschikt over een volleybalveld en een zwembad.”

• Daguasoul Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Superfijn gezellig chill hostel. Fantastische host.”

• “Prima hostel, erg groot.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Costa Vicentina

gebaseerd op 18.391 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com